سنگ کوب!

قاطی این پُک ها صداتو هم،می زنم!! نعشه که نه! یه چیزی تو مایه های سنگ کوبم!


خزونم داره

نموند برگی رو درختا

من هنوز منتظرم...

اروین خاچیکیان

http://s1.picofile.com/file/6202403418/Mohsen_Erwin.jpg

گذشتن و ننوشتن از او در اینجا برایم ساده نیست! تنظیم کننده قهار و رویایی من که لحظات نابی را با تنظیم های ویران کننده اش تجربه کرده ام! او برای هر ثانیه برنامه دارد و ذهنش تا اندازه ای خلاق است که خواننده با همکاری با او،قسمتی از خودش را کشف می کند!! شهاب اکبری و محمد رضا آهاری در جای خود محترم و مورد پسند! اما برای من هیچ کس هنوز او نشده و گمان هم نمی کنم بشود!

یعنی می شود، یک روز بشنوم که استاد قصد همکاری با او را دارد؟! این رویا کِی رنگ حقیقت می گیرد؟! حتی تصور تنظیم های او با صدای چاوشی مرا به جایی می برد که تا به حال نرفته ام!

امیدوارم استاد از اظهار نظر درباره ی او خودداری نکند! نمی توانم باور کنم او در ذهن چاوشی نیست و محسن با او غرق نشده است.


پ ن:این پست بعداً ! با اظهار نظر چاوشی،درباره ی اروین به روز خواهد شد!!!


از Erwin Khachikian بیشتر بدانید...