جاده خاکی!

عنوان شد دلیل وجود این وبلاگ به آن سر نزده است،چرا که نویسنده ی آن دشمن است،درجا زده و در جاده خاکی سیر می کند! این قطعا برای چاوشر غم با خود به همراه دارد اما خب،چه می توان کرد؟!حال اینکه چه شد محسن چاوشی بعد از "ما مجوز نمی دهیم"به یکباره مدتهاست که وبلاگ خوان شده و از بد روزگار فقط چندتایی را نمی خواند،بماند!خدایی نکرده اصلا هم بویی نمی آید!!!


چاوشر در سرسوزنی از فضای وسیع اینترنت،گه گداری به روز خواهد شد، شاید روزی گذر معشوق به این جاده خاکی افتاد،آمد و چند خطی خواند و پوزخندی زد و رفت، شاید هم نه!

در هر صورت نوشته های چاوشر ثبت می شود حداقل برای خاطره بازی،این وسط کسی یا کسانی اگر اذیت می شوند همچنان با خیال آنکه به آن سر نمی زنند، زندگی کنند تا گرد و خاک اینجا، آنها را به تلاطم نوشتن دلنامه نیندازد.


ب ن: در ادامه این گرد و خاک،سایت معتبر موسیقی ما هم مطلب کامل این وبلاگ را که در سایت هواداران درج شده و از قبل گزیده ای از آن در پست "سیر نزولی"آمده بود،انتشار داد.

من هنوز زنده ام!

یادم میاد اول قرار بود اسم آلبوم متاسفم، "من هنوز زنده ام" باشه.
دوست دارم محسن اسم من خودم سیزدهم رو عوض کنه و بزاره من هنوز زنده ام و لحنش برگرده به به همون روزا. همون روزا که به جای عکسهای روتوش شده، این چنین عکسهایی می گرفت:

http://s1.picofile.com/shahin/Pictures/zendeam.jpg
به همین سادگی، به همین زیبایی!

نمی تونم باور کنم این چاوشی همان چاووشی نیست. پست زیادی احساسی شد،این روزا هم این طور پست ها خیلی خریدار نداره. بی خیال!


۱ مرداد 15 دقیقه بامداد