من هنوز زنده ام!

یادم میاد اول قرار بود اسم آلبوم متاسفم، "من هنوز زنده ام" باشه.
دوست دارم محسن اسم من خودم سیزدهم رو عوض کنه و بزاره من هنوز زنده ام و لحنش برگرده به به همون روزا. همون روزا که به جای عکسهای روتوش شده، این چنین عکسهایی می گرفت:

http://s1.picofile.com/shahin/Pictures/zendeam.jpg
به همین سادگی، به همین زیبایی!

نمی تونم باور کنم این چاوشی همان چاووشی نیست. پست زیادی احساسی شد،این روزا هم این طور پست ها خیلی خریدار نداره. بی خیال!


۱ مرداد 15 دقیقه بامداد

نظرات 14 + ارسال نظر
شب نویس شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 http://man-o-shab.blogsky.com

هنوز واسه دلسرد شدن خیلی زوده. بهتره بیشتر صبر کنیم تا محسن بشه همونی که باید باشه. به هر حال تغییر و تحولاتی که در پیش گرفته طول می کشه تا جا بیفته. :)

تغییر و تحولات جا بیفته؟ مگه مثبت بوده تا جا بیفته؟

چاوشیسم شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:09 http://www.chavoshism.blogfa.com

دیگه خیلی دارین زیاده روی می کنین !


محسن حتی اون وقتی هم که گفت پول کرایه تاکسی ندارم ، به هیچ تاپیکی جواب نداده بود که حالا جواب ندادن به تاپیک هامون رو بذاریم به حساب چاوشی بدون واو بودنش ... !!

-



اگر ارزش قائل شدنی در کار نبود مطمئن باش " بازار خرمشهری" هم در کار نبود ،
اگر ارزش قائل بودن در کار نبود اون صحبت های "متاسفم پیشرفته" هم در کار نبود
شهاب اکبری هم در آلبوم های جدید و ژاکت نقشی نداشت
اینه همه نشانه ...
شما که اینقدر بی رحم نبودی دم از تمام شدن چاووشی و ... بزنی !!

محسن فقط مشکلش لحنشه ، همین ...
اونم حل شدنیه ،
همه ما متوجه تغییر لحن چاووشی نسبت به یا شاخه نیلوفر شدیم ،
انشاالله که در این آلبوم هم تمام و کمال به لحن سابق بر میگرده .
اگر هم بر نگشت مثل شماها دوس ندارم بگم که یا بر میگردد ، یا ولش میکنیم ... !!!

میخوام کنارش بمونم تا برگرده ...
چون به خاطر اون 4 آلبوم و تک آهنگ ها احساس دین میکنم بهش ...
محسن هیچ دینی به من نداره ، با اینکه مسبب اون ماشین مدل بالا و خونه آن چنانی در فلان خیابان من و تو هستیم ...
اما بازم به نظرم محسن هیچ دینی به ماها نداره ...
اگر منو و شما تونستیم ارزش اون کاری که محسن تو بدترین وضعیت مالیش برامون انجام داد رو پیدا کنیم و روش قیمت بذاریم ، اون وقت میتونیم حرف از مدیون بودن چاووشی بزنیم .


اگر این آلبوم نشد ، آلبوم سنتوری ...

حرف از ول کردن و ... شایسته نیست !!!!!!!1

چاوشر بدون چاوشی بی معناست. محال ممکن است چاوشر اهل ول کردن باشد. اینها همه از روی دوست داشتن و نگرانیست.
این ان شالله را بارها و بارها قبل از ژاکت هم گفتم اما خبری نشد.
باز هم می گویم ان شالله. از خدایم هست برگردد و به جای این چنین پست هایی از احساس غرورم بگویم.

mersedeh شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:42 http://www.chavoshi-century.blogsky.com/

مدت هاست که نتونستم توی جمع باهاش اینطوری حرف بزنم شاید چون خجالت کشیدم از اینکه دیگران بگن اون که به شما اهمیت نمیده!

هیچ آدمی دوست نداره تحقیر بشه مخصوصا توسط کسی که دوسش داره اما...

هنوز مثل قبل عزیزه کاش بفهمه تمام این حرفا واسه اینه که اون همه سادگی و صداقت و صمیمیت به دنیایی می ارزید

کاش برگرده

کاش بفهمه
کاش برگرده

شب نویس شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:07

خوب همیشه اینجوری نیست که یه تغییری تو کوتاه مدت جواب مثبت بده... مجاز شدن محسن و همزمان با اون تغییراتی که تو سبکش داده چیزی نیست که سریع بخوایم ازش برداشت کنیم که درست بوده یا غلط. امیدوارم به زودی شاهد آهنگایی ازش باشیم به همون خاطره انگیزی سابق...
اگه کسی واقعا هوادارشه باید حتی تو این شرایط ازش ناامید نشه. هنوز اتفاق بدی نیفتاده. همیشه گفتم بازم میگم هوادار یعنی کسی که هم دوران اوج هم دوران افت یه هنرمند همراهش باشه. مطمئنا اگه محسن از حمایت هوادارا دلگرم باشه شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

نمی دانم شاید من خیلی تحت تاثیر جو قرار گرفته ام. اینکه ما هوادار محسنیم درست ولی... بگذریم... فقط امیدوارم این به زودی زودتر شود.

mersedeh دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:56 http://www.chavoshi-century.blogsky.com/

فکر کنم با این همه تحقیر، محسن هم بیاد و بگه من هنوز زنده ام، هوادارانش دیگر زنده نباشند!

قطعا زنده می شن.
اون یک قدم بیاد بقیه صد قدم میان.

مهدی شجاع سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:26 http://www.chavoshi-century.blogsky.com

کاری به برگشتن و برنگشتن محسن ندارم.
(من هنوز زنده ام) پره از خاطره.پره از حس قدرت از حس غرور.
روزایی که به محسنم میبالیدمو بی همتا میدونستمشو فکر میکردم تا اخر همینجوره.
هرچقدر از این خاطره ها یاد کنیم کمرنگ نمیشن.پشتوانه محکمی دارن

جدی هم که ژشتوانه ی محکمی دارن. خوش اون روزا

بهادر چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:02

نمی دونم..از این که بگم هنوز امید دارم دیگه خسته شدم.بی محلی هاش واقعا ازارم می ده اما کافیه بدونه اگه برگرده هممون واسش سنگ تموم می ذاریم

سنگ تموم رو خوب اومدی.

علی آبی دل پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:21 http://del-dard.blogfa.com

محسن قوی تر از اونیه که بخواد به سمت نابودی بره...میفهمه...برمیگرده
کاشکی قبل از دیر شدن بفهمه

دیر شدن! کاشکی بدونه که ممنه دیرم بشه. یه زمانی دیرشدن واسه اون معنی نمیداد.

سولماز جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:06

این توپیدن ها، این گلایه ها و این سرزنش ها همه از دوست داشتنه. و محسن هم اینو می دونه اما چرا به روی خودش نمیاره؟!

نمی خوام باور کنم که چاووشی با غرور و محکم ما به دست چاوشی ضجه زن کشته و دفن شده!!!

یعنی می شه چاووشی یه روز بیاد و بگه نفس می کشم؟!

در ابتدای ترک یه شاخه نیلوفر یک نفر این را گفت!! آن هم کسی نبود جز ....

جواد شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:36

محمد به بهادر گفتم به تو هم میگم...
هیچ کدوم از ما ...
محمد مطمئن باش توانایی دل کندن از چاوشی رو نداری محسن بر میگرده...
منی که پنج شنبه ها میرم خیابون خوش تا شاید ببینمش(آخه هر ۵ شنبه به مادرش سر میزنه)
۲ ساله به این کار مبادرت ورزیدم و رها هم نمیکنم
یادته در مورد خودت چی گفتی؟
من عاشق سینه چاک محسن چاوشی هستم
پس محمد ثابت کن عاشق یعنی چی...
اگه دوستانی مثل تو رو از دست بدم دور محسن خط قرمز میکشم

بر میگرده. بدون خط قرمز.
گلوله تو چنگشه. چرا چنگشو باز نمی کنه نمی دونم!

Peyman پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:54 http://Talks.blogfa.com

سلام محمد
پیمان هستم
خیلی به قوی جوونای امروزی باحال مینویسی
حرف های زیادی برای گفتن هست
اما چرا از گذشته ؟

خوش حال میشم یه سر به وبلاگم بزنی و نظرتو بگی
منتظرم

یه حرف پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:22 http://Talks.blogfa.com

سلام محمد(میدونی که پیما... هستم)
اصلا نمی دونستم اسم متاسفم قرار بود این باشه !
ولی این جمله رو توی 6 ثانیه اول آهنگ یه شاخه نیلوفر محسن بیان کرد

در هرحال
لینکت کردم
میدونم اهل لینک کردن نیستی
ولی اگه خواستی منو با "یه مشت حرف" لینک کن.

آن شخصی که این را در یه شاخه نیلوفر بیان می کند، محسن نیست.
وبلاگ چاوشیدان لینک شد.

Peyman یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:47 http://chavoshidaan.blogsky.com/

سلام محمد
پیمان توی سایز فنز هستم
دوباره بخاطر فرستادن پیغام خصوصی مکرر معلق شدم.
خوهشا ما رو از معلقی در بیار

راستی
وبلاگ جدیدمو جدیدی ؟
یه تاپیک زدم تو انجمن چاووشی نویسان به اسم "چاووشیدان"
منتظر نظرت اونجا هستم
لینکت هم کردم
اگه مایلی بودی وبلاگ بنده رو که تازه زدم درباره چاوشی رو لینک کن.
آدرسشو گذاشتم.

http://chavoshidaan.blogsky.com/

چاوشیسم دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 http://www.chavoshism.blogfa.comd

به روزم ،
http://chavoshism.blogfa.com/post-10.aspx

--
قضیه این لینک های وبلاگ شما چیه ؟!
هرزگاهی دیده میشه ف بعضی اوقاتم مثله الان محو میشه !!

خودم هم هنوز نفهمیده ام.
لینک های این وبلاگ طوری هستند که به محض به روز شدن وبلاگ ها بلد می شوند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد