موسیخ!

نزدیکای ظهر،استدیو تومبا! اومدم 8 رو که بعد از 183 روز تاخیر!! منتشر شد،بخرم!

صداش به گوشم می رسه! "اگه دورم از تو ..."*

یه خانم میانسال حدودا 40 ساله به فروشنده میگه"آقا این چاوشیه جدیده؟!"

فروشنده: بله

خانم میانسال: چه با حس می خونه این آدم!

خلاصه سی دی رو مثل من می خوادو من بر عکس همیشه خودمو وارد بحث نمی کنم!نمی دونم چرا؟ واسه خودمم عجیبه!علتش شاید موهای سیخ شده ی تنمه!

همیشه حس عجیبی دارم وقتی آدمای این سنی!می پسندن صداشو!


*

این قسمت از آهنگ کاشکی! بد جور منو برد به دوران رفیق خوب و...




نظرات 12 + ارسال نظر
مهدی شجاع چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:49

آخ که این آهنگ چه احساس نابی داره.
چه ملودی زیبایی.
تنظیم فوق العاده.
یاد همون آهنگ امام رضا افتادم که اونقدر ساده و زیبا خوند.
واقعا یه شاهکاره.
همه چیز عالی بود.
هیچ نقصی توی این آهنگ نیس.هیچی

بهادر چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:31

این آهنگ رو فقط باید گذاشت توی دستگاه پخش سی دی ماشین....صداش رو برد روی 75 .... تا جاییکه نزدیک شدن به ترکیدن ووفر ها رو احساس کنی.... بعدبزنی دنده یک و بری سمت حرم امام رضا!

mersedeh چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 http://fire-girls.blogfa.com

از هر جهت عالی صدا، تنظیم، ملودی، ترانه و به ویژه صدا
از روزی که این آهنگ اومده اینکه چقدر بهش گوش کردم از شمارش خارج شده
یه حس خاص داره مخصوصا برای من که هنوز این آهنگ رو تجربه نکردم و مشهد رو ندیدم!
من که هنوز دارم زمزمه میکنم آخه من کجا برم یه کلاغ رو سیاه؟!
من که توی سیاهیا از همه روسیاترم میون اون کبوترات با چه رویی بپرم؟!
داغون بودم این آهنگ کاملا فنا کرد منو!

sahar چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 http://rueree.notlong.com

سلام دوست عزیز داشتم تو گوگل سرچ میکردم که وبلاگ شما را دیدم . واقعا عالی هست خیلی لذت بردم.اگر خواستی به وبلاگ منم یه سر بزن. ممنونم اگر خوشت اومد لینکم کن

لبخند چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:03 http://labkhandeman1.blogsky.com/

سلام
فکر کنم این تاخیر خیلی به موقع بود...چون الان این آهنگ مثل یه مرهم اومده واسه دل همه طرفدارهای آقای چاووشی....چون میبینن که چاووشی هنوز همون چاووشی هست
خیلی خوب شد که این آهنگ اومد مطمئنم تمام کسایی که این روزها خیلی انتقاد میکردند یه ذره آروم تر میشن
در ضمن مطمئنم دلم میخواد منم از این خانم و آقایون باحال طرفدار آقای چاووشی رو از نزدیک ببینم و به خودم افتخار کنم که عجب خواننده ی محشری رو دوست دارم

علی چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:27 http://www.chavoshioon.blogfa.com

با اون قسمتی که تورو برده تو فضا ، منم بد جوری ارتباط برقرار کردم.

اصلا یه چیزی که بی نقص باشه و واقعا عالی باشه ، دیگه احتیاجی نیست کسی ازش دفاع کنه یا تخریبش کنه. خودش میره کنج دل. این قسمت هم اینجوریه.

شب نویس پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 http://man-o-shab.blogsky.com

اتفاقا چند هفته پیش منم دیدم یه خانم میانسال تو ماشینش چاوشی گذاشته و صداشو خیلی بلند کرده. راست میگی آدم ذوق می کنه!

امیر عباس پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:04

اگه بدونی یه بچه ۱۰ ساله عاشق محسن شده چی میگید.......چاووشی عشقه عشقه

معین جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:13 http://mchavoshiclub.com

خیلی آهنگ نازیه...خیلی...
من خیلی با اون یه تیکش حال می کنم...که میگه : مهربونی "باااا مــــــن" اما انگار کورم....
کلمه " با من " رو خیلی با احساس میگه...
چاووشی رو دست نداری...

اکبر دیبا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:03

سلام عزیزم خوبی ؟

وبلگت خیلی باحاله دستت درد نکنه ... این داستانت هم عالی بود ... منم یه روز رفته بودم تخت جمشید اونجا یه مرد میشه گفت پیر بود نشسته بود ماشیت زانتیا و داشت آهنگ کجاست بگو محسن و گوش میداد ... یکم نزدیک ماشین که رفتم دیدم اشک تو چشاش جمع شده ... همین حالت مو سیخ شدن بهم دست داد ... به خودم افتخار کردم که 6 ساله عاشق کسی هستم که حتی قدیمیا هم بهش گوش میدن و بغض میکنن و اشک میریزن ... محسن چاوشی ! یعنی همین ...

رکسانا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:24 http://chavoshioon.blogfa.com

در اینکه محسن چاوشی محسور کننده است ُ هیچکس شکی نداره ُ کاشکی که کاشکی در زمان خودش ژخش می شد...حسرت همه ی ما همینه ...این طوری بهتر و بیشتر شنیده می شد.

فرزاد متین شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:10 http://www.mchavoshifans.com

سلام دوست عزیز
ساعت هواداران تا ساعاتی دیگه قابل دسترسی خواهد بود از صبر و شکبیایی شما عزیزان متشکریم.
فرزاد متینی نژاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد