ماجرای متاسفم!

بازار سوء استفاده از نام محسن چاووشی* همچنان داغ است

متاسفانه اطرافیان محسن چاووشی هر کاری که از دستشان بر می آید برای بدنام کردن این جوان پر طرافدار انجام می دهند و بازار سوء استفاده از نام محسن چاووشی همچنان داغ است . قضیه به این صورت بود که سایتی تحت عنوان "طرفداران محسن چاووشی" قبل از اینکه آلبوم "متاسفم" محسن چاووشی به صورت رسمی پخش شود این آلبوم را به قیمت ۳۵۰۰ تومان پیش فروش می کند و الان با اینکه ۳ ماه از پخش این آلبوم می گذرد ، همچنان خبری از سی دی های ارجینالی که این سایت بابت آن از مردم پول دریافت کرده نیست .

نمونه ی از فیش پرداختی که یکی از دوستان به ایمیل سایت فرستاده بود


http://s1.picofile.com/shahin/Pictures/2cmx3mg.jpg

۳۵۰۰ تومان سی دی + ۵۰۰ هزینه ی پیک که این دوستمان ۲ سی دی سفارش داده
 

**********
مطلب فوق عین مطلبی ست که حدودا  ۴ سال پیش توسط یکی از سایتهای موزیک منتشر شد.
بعد از انتشار این مطلب بود که تمام اطمینانم را به سایت هواداران آن روزها از دست دادم و قید سی دی ارجینال متاسفم را به خاطر هدر نرفتن ۳۵۰۰ تومان پول ناقابل!(که البته آن روزها برایم مبلغ کمی نبود)زدم! و البته از سر لج آلبوم متاسفم را در وبلاگ آن روزهایم که آدرسش بماند برای بعد! برای دانلود قرار دادم!
بعدها که بیشتر با فرزاد متین اُخت شدم و اصل داستان را از زبانش شنیدم که گفت در آن روزها خودش با چند نفر دیگر مسئولیت پست این سی دی ها را بر عهده داشتند و  همچنین دیدم که عده ای از رفقای امروز از همان طریق پستی آلبوم را دریافت کرده اند،متوجه شدم که این جریان و انتشار این خبر توهم احسان غیبی مدیر آن روزهای آن سایت بود!!
...و حالا هنوز حسرت آن سی دی ارجینال را دارم...

* آن روزها چاوشی را چاووشی می نوشتند!


پ ن: شاید برایتان جالب باشد، خود محسن هم سی دی ارجینال متاسفم را ندارد!!!
نظرات 11 + ارسال نظر
بهادر دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:09

نکات جالب برای متاسفم زیاد است....
این خاطرات ماندگاری زیادی دارند..

رکسانا دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:10

جدا؟ حیف شد که من اون موقع چاوشی باز نبودم !!!

بعضی وقتا این وب سایت داران چرت و پرت می نویسن که بازدید رو ببرن بالا!

راستی این ایده ی خاطره بازی رو به شدت پایه ام !

قالب وبلاگت چه خوشگل شده ، خصوصا اون مهره!

جواد دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:26

واقعا حسرت داشتن نفرین-خودکشی-متاسفم
با کاور به دلم موند---
ماجذای عجیبی بود مرسی آقای سعیدی--
افتخار دارم فکر کنم نظر اول رو دادم
آنلاین بودم
نه فکر کنم مهدی پیش دستی کردا
مرد همیشه انلاین(سید مهدی شجاع)

مهدی شجاع دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:35

خدا رو شکر که بازار سوء استفاده از محسن چاوشی کمی سرد شده.
اون روز ها برای اینکه هر کس بتونه وب رسمی محسن چاوشی رو مال خودش کنه هر کاری میکرد.
همین که با خبر شدن وب رسمی داره سی دی میفرسته و چند نفرم دیر به دستشون رسیده ٍ انواع تهمت هارو به مدیر سایت زدن.تا حدی که فرزاد برای اولین بار توی اون یکی ۲ سال افتتاح سایت یه متن نوشت روی صفحه اول که حقیقتا عصبانیت و مظلومیت توی هر جمله ش معلوم بود .
اون روز دلم برای مدیر سایت رسمی کباب که هیچی ... شد.
مدیریت توی اون شرایط سخت بود.
و حالا خوشحالم که هنوز فرزاد هنوز هم مدیریت سایت بر عهده شه.و دسیسه ها و نقشه های ... بی نتیجه موند.
سی دی اوریجینال متاسفم رو خودم خریدم از همون مغازه که اعلام شده بود.

علی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 http://www.chavoshioon.blogfa.com

حسرت به دلم...!

شب نویس دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:43

چه جالب! اصلا جریان سی دی های اورجینال رو نشنیده بودم. واقعا واسه اینجور آدما "متاسفم"

رضا دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:52

ممنون این ذیگه آخرشه

لبخند دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 http://labkhandeman1.blogsky.com/

سلام
چقدر اون روزها روزهای بدی بود...خداروشکر که الان کمتر میتونن اذیت کنند البته الان هم با انتقادات بی رحمانه و آشوب به پا کردن در وب سایت رسمی دارن دارن اذیتت میکنند ولی اون روزها خیلی بد بود...ممنونم که اینا اتفاقات که برای محسن چاووشی خیلی بوده رو در وبلاگتون نوشتید
و در ضمن کاشکی حالا هم همه چاووشی رو چاووشی مینوشتند

mersedeh دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 http://www.chavoshi-century.blogsky.com/

حسرت در مورد چاوشی زیاد هست! خیلی زیاد.

حامد پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:13 http://www.mchavoshifans.blogfa.com

سلام
من حامد هستم
لطفا یک شماره تماس و نامتون رو برای من ایمیل کنید. در مورد این مطلبت حرفهایی دارم که باید بزنم. ضمنا سی دی اوریجینال متاسفم رو هم دارم و اگه هنوز داشته باشمش برات می فرستم.

Mr.Admin جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 http://www.nvdmusic.blogfa.com

هدیه کریسمس DJNVD به هواداران محسن چاووشی ریمیکس عشق دو حرفی

امشب از سایت موزیک باران و صفحه ی شخصی DJNVD
http://www.facebook.com/pages/DJ-NVD/170261206345467

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد