آهای مَشتی!


http://s1.picofile.com/shahin/Pictures/DSC00514.JPG


متن شعر جون میده واسه یک کیلو ناله ی درجه یک!

به خصوص اینکه دیگه پسری هم در کار نیست!!!

نقطه ی کور ماجرا:

وقتی توی آخرین مصاحبه سینه رو سپر کرد و گفت من هر شعری رو باید با یک لحن بخونم،یک تناقض دیگه رو به حرفاش اضافه کرد.

به قول یکی از دوستان یکی نیست به این نفس بریده بگه آخه مرد حسابی ورژن های مختلف ناز و بغض که شعرشون یکی هست رو واسه چی یک جور نخوندی؟


نقطه ی امید 13:

گُرز شهاب اکبری! روش نوشته=>آهای مَشتی! ناله کردی،نکردی!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
سولماز سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:59

این پست بهترین پستی بود که تا به حال تو کل اینترنت حوندم!!!

گرز شهاب! آهای مشتی!

تو این اصطلاحات نابو از کجا میاری؟

شخصا نقطه امید رو بیشتر دوست دارم. یعنی دل اینو بیشتر می خواد.

شهاب کارش درسته.
نقطه ی امید خودش یعنی امید دیگه. یعنی نقطه ی خواستنی.
بابت ابراز لطف به این پست هم ممنون.

چاوشیدان سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:10 http://chavoshidaan.blogsky.com/

بله !
یکی نیست بگه !

اصل تفاوت رو نوشتی !
واقعا !
یه نکته داخل پرانتز :
(خوب شد رفتی تا شخصیت این فرزاد پیش من یکی معلوم شد) (ولی بازم خوب نشد که رفتی )

دعوت میکنم شما رو به خواندن مطلب جدیدم در وبلاگ چاوشیدان
پست جدید : مقصر کیست
منتظر نظر ارزشمند شما هستم

بله اصل تفاوت بود.
اما در مورد داخل پرانتز:
اتفاقا معلومه که فرزاد متین رو خوب نشناختی چون من هیچ اختلافی باهاش نداشتم و ندارم. مشکل از جای دیگه بود. رو دستش توی صبر ندیدم. به همون اندازه ی قبل هم قبولش دارم. در مورد آدما هیچ وقت به این زودی قضاوت نکن.

بهادر سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:57

حضور شهاب یک نقطه امیده ..به قول فرزاد ، شهاب با ناله کنار نمیاد.

های شهاب!شهاب!فقط همین!!!

مهدی شجاع چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:24 http://chavoshi-century.blogsky.com

واقعا دیگه امیدی نمونده جز شهاب.
این روزها یه چیزی هی میاد تو ذهنم کمی ناامید میشم.
اون مصاحبه آخر.خبر آلبوم پرتحرک.
نکنه این خبر رو داده باشه تا اگه آلبوم خوب نبود به امید اون منتظر بمونیم بازم.
نکنه خودشم قبول داره ۱۳ هم مالی نیس.
ولی بازم همه امیدم شهابه

خیلی جالب بود حرفت. اما این میشه بدترین برداشت.
محسن کلا وقتی مصاحبه می کنه انگار داره عذاب می کشه و جواب میده.

جواد پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:17

اییییییییییییول محمد

هیشکی متاسفم رو یادش نمیره

شهاب اکبری کلا میفرقه...
محمد رضا اهاری که...
یک کیلو ناله رو خوب اومدی

در ضمن پست عالی بود مرسی از هنوز نوشتن ها!!!

هیشکی متاسفمو یادش نمیره.

چاوشیسم جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 http://www.chavoshism.blogfa.com

"روند برنامه های سایت طبق برنامه ریزی محسن چاوشی و مدیریت سایت پیش خواهد رفت و شما در جایگاهی نیستی که برای مدیریت سایت تعیین تکلیف کنید. "

یادمه اکثر خواسته های شما از قبیل "مصاحبه ی صوتی" و انجام " پرسش و پاسخ " در این تاپیک بنده گفته شده اما شما در پاسخ این حرف رو بمن زدی !!!

اما تاپیک ما مجوز نمی دهیم پاشو فراتر گذاشت و حتی برا خود محسن هم تعیین تکلیف کرد ... ( هرچند خودم هم موافق این تاپیک بودم و هستم و خواهم بود ...)

به هر حال ،
با تمام این تناقضات هم دوست دارم دوباره مدیر بشی و همیشه هم قدر دان زحماتت خواهم بود ،


موفق باشی ...

آن روز اشتباه از من بود و من از شما عذر خواهی می کنم. شاید به خاطر درگیری های چند روز قبلش بود که سرور سایت مشکل داشت و با هزار زور سایت رو آوردیم بالا و من توی اون زمان ظرفیت اون پست انتقادی رو نداشتم و دقیقا هم مقصر بودم.
عذر تقصیر و ممنون بابت لطفت
اما در مورد تناقض:
شیوه انتقادی من بستگی به زمان دارد / وجود تناقض را قبول دارم. من ژاکت را از اول آنطور که باید نپسندیدم اما ...
بارها گفته ام،عده ای در اینترنت هستند که اگر در زمان متاسفم هم وبلاگی داشتند و جایی برای اظهار نظر،متاسفم را نمی پسندیدند،تا متفاوت باشند و به قول معروف پیچش مو را ببینند و بقیه مو را. منظورم البته شما نیستید.
من از همین الان می گویم این افراد 13 را هم نمی پسندند و خواسته بعدی آنها احتمالا حضور تنظیم کننده های دیگری به جز شهاب اکبری است.این پاسخ من را به خاطر بسپارید تا زمان بگذرد.

mersedeh یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:28 http://chavoshi-century.blogsky.com/

شهاب

تنها نقطه امید برای احیای چاوشی، تنها نقطه ی امید برای احیای هواداران چاوشی، تنها نقطه ی امید برای دوباره چا(وو)شیایی خوندن، تنها نقطه امید برای من، برای ما، برای این نفس بریده ها
آخرین امید برای اینکه نگیم دیگه جون نداره دستام آخر قصه رسیده!!!

ان شالله گرزش تاثیر خودشو داشته باشه.

چاوشیسم سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 http://www.chavoshism.blogfa.com

حسین صفا و مخاطبی به شمار میلیون ... !!


http://chavoshism.blogfa.com/post-13.aspx

به روزم ...



رکسانا معتمدی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:16

کلا دیگه چون با چاوشی حال نمیکنم به سایتها و وبلاگاشم سر نمی زنم ، یه دلیل عمده داره ...اونم اینه که اعصابم خرد میشه از عشق و محبت بچه ها و رفتار چاوشی...

اما دلم نیومد پای پستت نظر نذارم.چون خیلی باهاش حال کردم.
گرز شهاب اکبری !

نظر شما محترم و ممنون از لطفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد