چاوشی: هروقت می رم فنز! دلم می گیره!

باحضور محسن چاوشی در فیس بوک، برای همه فرصتی دست داده تا مستقیما از او سوالاتی را بپرسند!باحذف سوالات،پاسخهای بعضا کوتاه محسن چاوشی را برای شما به اشتراک می گذارم:


  • شاید یه روز با پدرم خوندم!
  • وقتی پای احساس میون میاد،فالش دیگه معنایی نمیده! من 15 سالِ موزیک می سازم،فرق فالش و کوک رو خوب می فهمم! (مربوط به قسمت معروف آهنگ لولای شکسته)
  • بگو چه مرگته می خونی رو اجرا کرده ام! ممکنه یه روز بشنوید!
  • هر وقت می رم فنز! یا همه با هم دعوا می کنن یا به هم فحش می دن و یا به قول دوستان کَل کَل! دلم می گیره! به خاطر همینه نمی رم!
  • ساکسیفون می زنم! از کجا فهمیدی؟
  • بر خلاف اکثر آلبوم های قبلیم،تو حریص ترانه ای ندارم! ترانه ها فقط از امیر ارجینی و حسین صفاست! که تعداد ترانه های امیر بیشتره!
  • و در آخر نام چند ترانه سرای آهنگهای قدیمی:

مسافر غریبه //   ستاره کاظمی

دلگیرم از او //   امیر ارجینی

ماه شبم    //  حسین صفا

      تبر       //  لیلا رضایی


پ ن۱: فایل تصویری تمام پاسخهای بالا به عنوان سند،در صورت لزوم قابل انتشار است!

پ ن ۲:برخی سوالات دیگر هم بود، که یا پاسخ واضحی به آن داده نشده یا تا این لحظه بی پاسخ مانده!


نظرات 27 + ارسال نظر
مهدی شجاع سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:58 http://chavoshi-century.blogsky.com/

دستمزد همه چاوشیستا شد این:
دلم می گیره! به خاطر همینه نمی رم!

به شخصه انتظاری غیر از موسیقیش ازش ندارم.اگه سر نمیزنه ، نزنه .حداقل اینجوری نگه.
ما هم میتونیم حرفایی بزنیم که ...
ما هم دلامون نه فقط 1 بار ، چندصد بار گرفته
نگفتیم،یا اگه گفتیم کسی نشنید

فعلا سکوت رو ترجیح میدم دراین باره.

جواد دین محمد چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:46

اول ممنون محمد عزیز!
دوم مرسی بابت جواب ترانه سراها،و بقیش!
در مورد سرتیتر نوشتت:خودکرده را تدبیر نیست!
از جهاتی بهش حق میدم!
و ایمان دارم این دعواها و کل کل ها رو خودت میتونی سر و سامون ببخشی! تا همچین چیزی رو از محسن نشنویم!
راستی:
امید رساترین اعتراض است!
ارزوی موفقیت دارم برات

تو ورژن جدید سایت هوادارا با قرار دادان یک سری محدودیت ها! تا حدودی اوضاع سرو سامون می گیره!
امیدوارم این باعث بشه که محسن بیاد! و ترو خشک رو باهم نسوزونه!
دوست دارم محسن رو اونجا ببینم! منم تا حدودی بهش حق میدم! البته تا حدودی!

sa999 پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:23

سلام محمد عزیز دستت درد نکنه. می خواستم بدونم سایت هودارا کی باز میشه؟دمویی از البوم جدید میذارند؟البوم هفته ی بعد میاد؟(اخه محسن گفته اواسط بهمن البوم جدید میاد)

سلام. قربانت. سایت هواداران تا قبل از اینکه آلبوم بیاد باز میشه. قطعا دمو پخش میشه قبل از انتشار. از ۲۳ بهمن به بعد منتظر آلبوم باشید.

peak of luck پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:36

سلام
جالب بود ممنون
منم مثل شما تا حدودی به محسن حق میدم که وقتی میاد فنز دلش بگیره اما این دلیل نمیشه که نیاد... اگه محسن اونجا باشه و همه اینو بدونن مطمئنا فضای سایت عوض میشه و اگر دعوایی هم شد به احترام محسن خیلی زود تموم خواهد شد...

از جواب ها میشه سوالات رو حدس زد به جز اولی!(چی از محسن پرسیدی که اینو گفت؟!)
فقط امیدوارم که شعرای امیر بهتر از ژاکت باشه! وقتی اینو دیدم که شعرای امیر بیشتره دلم ریخت گفتم ژاکت دیگه ای
تو راه....البته من شعرای امیر توی البوم شهاب رمضان خیلی دوست دارم نشون میده امیر هنوزم امیر سابقه... پس بهتره اینجوری بگم ...امیدوارم محسن شعرای بهتری از امیر رو انتخاب کرده باشه!

با نظرت در مورد امیر ارجینی موافقم تقریبا! اما در کل حس بهتری نسبت به حسین صفا دارم.
به نظر من صفا تا این لحظه ترانه ی ضعیفی نداشته!

ماسوله پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:38

سلام آقا محمد:منم در مورد لولای شکسته پرسیدم آقای چاوشی گفت این آهنگ آکوردهای اسپانیش داره و فالش نیست اما فالش به نظر میاد و اینکه لولای شکسته مرا درگیر نت (منظور نت موسیقی) نکرد.

حالا خواهشم از شما:

سلام آقای محمد عزیز...... امکان داره به آقا فرزاد بگین در کنار دمو حریص پوستر تبلیغاتی حریص رو هم البته با کیفیت اصلیش بذاره تو سایت؟؟؟


آقا محمد اگه امکان داره به آقا فرزاد بگین حداکثر یه هفته بعد از انتشار حریص کاورهاشو با کیفیت اصلی بذارین آیا امکانش هست؟؟؟

من اگر اون قسمت لولای شکسته رو (که معتقدم با جنس صدای محسن سازگار نیست!) فاکتور بگیرن! و البته یکی دو تا ناله ی نه چندان دلچسب! به خصوص در خوش آمدی! با بقیه اش مشکلی ندارم و تحسینش می کنم. به خصوص جنبه ی ریسکش رو.

من به شما قول میدم به محض اینکه پوستر و همچنین کاور های اصلی به دست فرزاد برسه بلافاصله در سایت قرار خواهد گرفت.

hamidreza جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:36

اگه برات ممکنه لطف کن فایل تصویریش رو بذار. ممنون از زحمتتات

همه رو که نمی تونم بزارم.شلوغ میشه پٌست. اگه مورد خاصی رو مد نظر داری بگو تا بذارم.

حمیدرضا جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:57

محمد جان اون چیزی که گفته بگو چه مرگته! رو اگه میشه بذار یا اگه هم نمیشه بگو در جواب چه سوالی اینو گفته. در مورد شاعر هم دانسته های ما می گه که یه شاعر دیگه هم جز امیر و حسین توی البوم هست . کلا تناقض گویی های محسن برام قشنگه. یه جورایی تشنه تر میشیم.

راستش من بعید می دونم شاعر دیگه ای وجود داشته باشه.
اما سوال در مورد بگو چه مرگته:

ye soale dg mohsen jan. ahangi be name begoo che margete dobare mikhoni ro vaghean ejra kardi? momkene ye rooz beshnavimesh?
و جواب محسن:
bale azizam
ejra kardam
اینم لینک تصویر:
http://s1.picofile.com/file/6325027162/begoo.jpg
من به خاطر جذاب شدن متن،سوال و جواب رو قاطی کردم.

hamidreza شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:28

مرسی محمد جان. اهنگ جالبی خواهد بود بگو چه مرگته!

خواهش می کنم. قطعا.

سولماز شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:41

چه شیرین بیان شده استاد!

ممنون ازت. حداقل در بعضی موارد ابهامات برطرف شد.

در مورد لولای شکسته هم خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم با چاوشی همنظرم!

پی نوشت: می دونم بازم هست. بقیشم رو کن! :D

محسن کلا روی لولای شکسته حس و تعصب خاصی داره و معتقده که بعدا فهمیده میشه.
اگه جواب هاش مبهم نباشه حتما میذارم.

ماسوله شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:57

آقا محمد درسته که شرکت تصویر دنیای هنر اعلام کرده تیراژ حریص یک و نیم میلیون نسخه است؟؟؟(یکی از دوستان تماس گرفته و پرسیده)

فکر کنم تیراژ این آلبوم از یه شاخه و ژاکت بیشتره... درسته؟

آمار نهایی فروش یه شاخه و ژاکت رو می دونید چقدر فروش

کردند؟؟؟ و آیا تونستن رکورد فروش آلبوم بنیامین ۸۵ رو بشکونن

یا نه؟؟؟؟؟اگه آمار فروش ژاکت و یه شاخه رو دارین اینجا بنویسین.

فکر کنم ژاکت از یه شاخه کمتر فروش کرد...درسته؟

مطمئن باشید که در ابتدای انتشار یک آلبوم توی ایران هیچ وقت بالاتر از ۴۰۰ یا نهایتا ۵۰۰ هزار نسخه نمی زنن! در صورتی که فروش خوب باشه،مسلما رقم افزایش پیدا میکنه! و چه بسا تا رقمی هم که شما گفتی پیش بره.
اما در مورد سایر سوالاتون باید بگم دقیقا نمی دونم. اما فکر میکنم فروش یه شاخه با توجه به اینکه اولین آلبوم مجاز محسن بود و... بیشتر بوده باشه.
توی این چند روز اگه در این رابطه چیزی دستگیرم شد،در ادامه پاسخ همین نظر قرار میدم.

sa999 شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:31

محمد جان میشه یه تاریخ دقیق از باز شدن سایت بگی.درضمن معمولا یه هفته قبل از ریلیز شدن البوم یه دمو میذارند به نظرت الان وقت دمو گذاشتن نیست؟

سایت نهایتا تا یک هفته دیگه باید بیاد بالا.
دمو هم احتمالا چند روز مونده به آلبوم در سایت قرار می گیره. هنوز تاریخ دقیقی واسه انتشار آلبوم مشخص نیست. اما می دونم که این هفته نمیاد آلبوم.

ماسوله یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:57

سلام محمد جان:یکی از هوادارا از اصفهان گفت:از بزرگترین فروشگاه محصولات فرهنگی ژرسیده و گفته حریص ۱۰ روز دیگه یعنی به احتمال زیاد سه شنبه یعنی ۲۶ میاد..شایدم ۲۷ بهمن...حتی این دوستمون گفت: یادتون که هست یه شاخه و ژاکت هم سه شنبه اومدن

ببینید زمان پخش این آلبوم بین هفته ی آخر بهمن و هفته اول اسفند هست که تاریخ دقیقش رو فقط شرکت تعیین می کنه.

ماسوله یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:30

سلام آقا محمد:یه چیز جالب...البته شاید درست باشه.....

ملودی دقایق ۴ تا ۴:۱۸ آهنگ قله ی خوشبختی و از ثانیه ۵۲ تا

دقیقه ۱:۲۰ آهنگ بخون امشب را گوش کنید...شبیه

هستند...نظر شما چیست؟؟؟؟؟

دقتت قابل تحسینه.
چون یکی ترنس هست و یکی اسلو مقایسه یک مقدار سخت میشه اما شبیه هستن ولی دقیق نه.
اگر بیس بخون امشب رو فاکتور بگیریم،حس ها خیلی نزدیک میشه.

ماسوله دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:14

سلام محمد جان...احتمالا برا حریص دمو ساخته نشده...درسته؟

هنوز هیچ چیز در این مورد قطعی نشده.
برای دموی ژاکت هم محسن چند ساعت قبل از اینکه دمو در سایت قرار بگیره اونو آماده کرد.

ماسوله سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:12

سلام....محسن گفت ۲۶ و ۲۷ بهمن حریص منتشر میشه درست مثه دو آلبوم قبلی در سه شنبه........آیا سایت رسمی نمی خواد باز بشه و تبلیغات کنه؟؟؟؟راستی شما می دونید منظور از تنظیم اسپانیش چیه؟؟؟چون یکی از سه تنظیم شهاب تو حریص اسپانیشه؟؟؟؟

عرض کردم تاریخ دقیق رو نمیشه گفت. سایت هم قطعا قبل از انتشار آلبوم باز میشه به امید خدا.
می دونم شهاب دو تا کار اسلو داره و اون یکی هم اسپانیشه. فکر کنم تنظیمش تو فضای کارهای خواننده های اسپانیایی باشه(به قول خودمون جیپسی کینگی).

ماسوله سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:12

سلام یادت نیست دمو ژاکت کی تو سایت قرار گرفت؟؟؟؟

فکر کنم یه هفته قبل از ژخش آلبوم بود؟؟؟؟

یک هفته کمتر بود.

peak of luck چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:19

سلام
ببخشید اگه دوباره اومدم

یه درخواست داشتم ... میخواستم ازت خواهش کنم نظر شماره 17 که همون نظر دوم من توی این پست هست رو حذف کنی...
اگه برات مقدوره و امکان حذف نظرات رو داری لطفا حذفش کن...

دلیلش رو هم اگه خواستی توی فیس بوک برات میگم...
و درباره ی موضوعی هم که مطرح کردم در گوشی تر صحبت کنیم بهتره...فقط اگه ممکنه اون نظر رو پاک کن
(پیغام خصوصی میزنم برات توی فیس بوک تا منو بشناسی اخه اونجا اسمم فرق میکنه)
ممنون

مشکلی نیست. نظر قبلیت حذف شد.

sa999 چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:57

سلام محمد جان ببخشید دوباره مزاحم شدم حدود 6 روز به ریلیز البوم مونده می خواستم بدونم اصلا دمویی در کار هست؟میشه یه تاریخ قطعی از باز شدن سایت بدی؟

تا این لحظه محسن تصمیمی واسه پخش دمو نداره.
تاریخش دقییق باز شدن سایت مشخص نیست. اما کارهای نرم افزاری اون به پایان رسیده. با توجه به اینکه من پیش بینیم اینه که آلبوم توی بهمن نمیاد، به همین خاطر می گم سایت تا آخر همین ماه میاد بالا.

ماسوله چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:14

سلام...من از خود محسن ژرسیدم و گفت سرگزی شاد تنظیم نکرده و گفتم آیا شاد بندریه و گفت بندری نیست

بله دقیقا. توی این آلبوم خبری از آهنگ 6&8 نیست. در آلبوم ژاکت هم به نظر من تجربه موفقی نبود.

فرزاد چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:20

سلام. خبری از 6&8 نیست. ولی ترک ... (دوستان اصرار دارن گفته نشه) ریتمیک و ترک جنجالیه آلبوم.

قطعا شما فرزاد متین که نیستی.در کل من متوجه منظورت نشدم.

چاوشیدان چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:13 http://chavoshidaan.blogsky.com/

من واقعا از این گویش حرف تعجب کردم !
از این سرسختی ! از این مقاوت !
هرکه میره فنز باید به حال این سایت که مثل دروازه بازه و هر کس و ناکسی با هزار متر زبون واردش میشه و جز اینکه جو رو بهم بزنه کار دیگه انجام نمیده, باید گریه کرد ! دل گرفتگی جای بسی تامل داره !

امیدوارم ناراحت نشید ( که میدونم شاید بشید !)

این حرفی که محسن چاوشی در مورد سایت زد تماما به خود شما بر می گرده آقای محمد ! آقای متین نژاد که مسئول امنیت احترام سایت نیست ! اون Reza_chavoshi که خود بنده کاملا میدونم سر چی اخراج شد که بماند یک سری حرفای ...

اگر شما با هر کس همون دفعه اول بر خورد جدی بگید که جدی تر از اخراج کاربر وجود نداره مطئمنا چاوشی کمتر از این حرف ها در مورد سایت میزنه ! ( که تازه این حرف رو فاش کرد ! چیز های که نگفته چی ؟) . شاید بگید خود بنده هم مشکلاتی در سایت داشتم.ولی چرا باز اینجا کلاف سر در گم ببافم وقتی شما اون رو پاره می کنید ؟ ما تو سایت فعالیت می کنیم و قصدمون فعالیت کردنه.نمی دونم چرا باید حاشیه بخواییم که بعضی ها به ما میگن حاشیه ساز ! یک دلیل منطقی کسی نیاورد برای حرفا !
منظور اون کسانی بودند که با اسم قدیمی بودن و هر 6 ماه تاپیک زدن هر جور دلشون میخواد صحبت میکنن تا جایی که سایت تبدیل میشه به یک چاله میدون واقعی و حقیقی !

این فایل تصویری حرفایی که از محسن نقل و قول شده رو لطف کنید.فقط جهت اضافه کردن به آرشیو مصاحبه ها و حرف های محسن چاوشی لازم دارم

(این نظر درج شود.)

اگر کوتاهی از من بوده که من از همه معذرت می خواهم.شید این بار نتوانم در سایت باشم و امیدوارم با نبودن من مشکل حل شود.
اما این را بگویم سایت این بار محدودیت خاصی برای اعضا در نظر گرفته و دیگر هرعضو طبق شرایطی می تواند تاپیک ایجاد کند.
امیدوارم سایت روند خوبی را در پیش بگیرد.
در مورد فایل تصویری در پاسخ یکی دیگر از دوستان هم گفتم: از قرار دادن همه معذروم. یکی را برای نمونه در همین قسمت نظرات قرار داده ام. می توانید متن همین پست را در آرشیو خود دخیره کنید.

فرزاد چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:00

این طور که از خبرها میشه فهمید :
کوشان =تراک۳ =بهترین ترک = شاعر ناشناخته ی اشنا = کافه هایه شلوغ=ترک ریتمیک
مثله اینکه محسن از پخش این خبر راضی نیست
اگه واقعا راضی نیست شما هم نظر من را نگذار
به نظر خودم که واسه سلطان فرقی نداره.
منظورم این بود که خبری از 6&8 نیست ولی مثله اینکه ترک هیت آلبوم قرار ریتمیک باشه.
من کجا فرزاد متین کجا.

باید منتظر ماند تا آلبوم بیاید و بعد بازخوردها را دید.
من دقیقا قبل از ژاکت همین حس امروز را داشتم!
اما محسن تا این حد به ژاکت مطمئن نبود!مطمئن بودن محسن و اطرافیانش به موفقیت آلبوم آن هم در این سطح، هیجان آدم را بیشتر می کند!

جواد پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:46

و این است قدرت بی بدیل چاوشر!
ماشاالله محمد ارادت بهت موج میزنه:-D
ان شاالله با ورود البوم و راه افتادن سایت این ارادت ها و ثبات شخصیت بیشتر هم خواهد شد،تا یه عده که هم کورن هم کر از خواب خرگوشی بیدار شن!
به شخصه چاوشر رو همیشه با صلابت خاصی لود میکنم و حاضرم این رو فریاد بزنم!
محسن چاوشی فقط همین!
امیدوارم تا وقتی که هستم این وبلاگ پابرجا بمونه!
پست هایی نظیر سنگ کوب و کابوس و امثالهم+کامنت های وبلاگ رو عشقه:-D(البته بقیش به خودی خود محشره)چقدر این شور و اشتیاق و عطش شنیدن ١دقیقه از حریص دوست داشتنیه!
ما بی شماریم!
همه با هم برای اینکه ثابت بشه محسن چاوشی هنوز سکاندار موسیقی پاپ ایران زمینه متحدیم و میجنگیم
و من خونم ارزوست!
ارزوی موفقیت وشادکامی رفیق!
یا حق

مرسی جواد جان.
محسن چاوشی نقطه ی مشترکی ست که خیلی از ماها را آرامش می رساند!
حریص ِ حریصم!

sa999 دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:37

سلام اقا ده روز پیش سوال کردم گفتی سایت نهایتا یه هفته دیگه باید بیاد بالا ولی هنوزم خبری نیست باتوجه به اینکه خود محسن گفته البوم 26و27پخش میشه به نظرت نباید سایت رسمی باز شه تا منبعی واسه تبلیغ البوم باشه.همه زحمتهارو الانmra-chavoshi .blogfa.comمیکشه که.

سلام. من در حد اطلاعاتم گفتم. ظاهرا سایت با خبر ورود آلبوم فقط به روز می شود. تاریخ دقیقی برای فعال شدن انجمن مشخص نیست.
در این زمینه اگر اطلاعات جدیدی به دست آوردم حتما اطلاع رسانی خواهم کرد.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:26

محمد جان لیست تراک ها هم اعلام شد در ضمن در قسمت فروشگاه تصویر دنیای هنر هم قرار داده شده اسمای تراکها:
1.چمدون
2.پروانه ها
3.غیر معمولی
4. بوف کور
5.غم وشادی
6.حریص
7.پرنده غمگین
8.زیبایی
9.بادبادکای رنکی
10.کافه های شلوغ
11.دلم تنهاس

بله اسم ها را در سایت تصویر دنیای هنر مشاهده کردم. ممنون

فاطمه(ب.ا.ک) دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:52

سلام
فرصت نشد تبریک بگم برای ایجاد این وبلاگ، تبریک میگم و امیدوارم که موفق باشید.
لوگوی وبلاگ هم، قشنگه.
چندباریه که به وبلاگتون اومدم، و این اولین باریه که نظر میزارم.

هروقت میرم فنز . . . :
واقعا یه حـــقـیـقــته. . . برای یه سری یا... هوادارا اینطوره، چه برسه به خود ِ محسن جان . . .
ساکسیفون ! چه خوب و عــــالی. . .
واقعا حیف شد که محسن جان ترانه ای نداره . . .
ممنون ازشما.

ممنون.
"واقعا یه حـــقـیـقــته. . . برای یه سری یا... هوادارا اینطوره، چه برسه به خود ِ محسن جان . . ."
نکته ی جالبی بود.

رضا شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:16

ممنون بابت وبلاگ خوبت
only chavoshiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ONLY

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد