وقتشه آرتیست!

بحث حضور محسن چاوشی روی استیج، مدتهاست که در میان اهالی موسیقی خصوصا هوادارانش یکی از مباحث داغ است. شاید او از این لحاظ خاص ترین خواننده ی تاریخ باشد! که البته این خاص بودن این بار نقطه قوتی برایش نیست!

او از سال 83 حضور مداومی در موسیقی ما داشته و بنا به دلایل مبهم و بعضا با بهانه های  نه فقط عجیب بلکه بی موردش که می گوید "این سبک زندگی من است" از برگزاری کنسرت خود داری کرده است. به هرحال دیر یا زود این این اتفاق باید بیفتد، اما مساله به تاخیر انداختن و شاید فرار کردن از آن است!

بارها شده حتی در میان افرادی که با اینترنت هم سرو کار ندارند شاهد بحث و جدل در مورد اینکه صدای چاوشی افکتی است و به همین خاطر کنسرت نمی گذارد، بوده ام.

شخصا به توانایی اش برای اجرای زنده شکی ندارم و مطمئنم صدایی که در نسخه های نهایی می شنویم،اصل است و این را نسخه ی لایوی که اخیرا از زخم منتشر شده، بیشتر به اثبات می رساند!

اینکه او را چند بار برای برنامه های مختلف صدا و سیما دعوت کرده اند و او سر باز زده، مردم را بیشتر تشنه کرده است و این قطعا به جذابیت و استقبال بیشتر از کنسرتش کمک خواهد کرد! اینجاست که حس می کنم او اولین بار را برای ما کنار گذاشته است. 

ترکیب سه فاکتور چاوشی/استیج/جمعیت! از همین حالا می تواند مهمترین اتفاق موسیقی در سال 90 باشد! بهتر است وارد جزئیات شویم:


استرس

قطعا این امروز و فردا کردن های چند سال اخیر تا حد زیادی استرس محسن چاوشی را برای روی استیج رفتن و اجرا در مکانی که قطعا جای سوزن انداختن نخواهد داشت، بالا برده و خود به خود اعتماد به نفس او را کاهش داده است، حداقل در ضمیر نا خود آگاهش.

رو به رو شدن با مردم در هنگام اجرا برای خواننده ای مثل او که حالا دیگر آلبوم هایش میلیاردی می فروشد! نباید پدیده ی عجیب،ناشناخته و بیگانه ای باشد. وقتی تمرین کنسرتش را به اشتراک می گذارد به راحتی می توان حدس زد که به افزایش وزن اعتماد به نفسش نیاز دارد، در واقع می خواهد واکنش ها را ببیند تا برای گرفتن تصمیمی که این همه وقت عقبش انداخته بی گدار به آب نزند و این یعنی همان ذکاوت خاص و زبانزدش اما او باید بداند که این زمان را هرچه به عقب بیندازد نه تنها از این استرس کاسته نمی شود، بلکه  می تواند تاثیر عکس داشته باشد.

عامل دیگر در تشدید کردن استرس می تواند عدم استقبال عمومی از آخرین آلبوم منتشر شده در بازار باشد. در مورد ژاکت این مورد صدق می کرد و محسن در آن زمان به نوعی زرنگی کرد که روی صحنه نیامد اما این مساله در مورد حریص نمی تواند قابل قبول باشد.


تیم کنسرت

افرادی که با محسن همکاری می کنند افراد شناخته شده،با تجربه و البته کاربلدی هستند و این خود می تواند عامل مهمی در بالا بردن سطح کیفی کنسرت باشد و از میزان استرس مذکور بکاهد. حضور افرادی چون شهاب اکبری، فیروز ویسانلو، امید و ایمان حجت، محمد جاسمی، کوشان حداد، سیامک شکوری، میثم مرودستی، پیام طونی، علی صنعتی و شاید محمد رضا آهاری که هریک می توانند به جذابیت و کیفیت کنسرت بیفزایند، هیجان مردم را برای استقبال از کنسرت بالا خواهد برد. شهاب اکبری در ابتدای سال 89 در مصاحبه نوروزی اش از تشکیل تیم برای اجرای کنسرت چاوشی به عنوان مهمترین برنامه اش در سال مذکور نام برد، اما این امر طبق معمول رخ نداد.

جالب است بدانید اخیرا او در پاسخ به سوال یکی از دوستانم در فیس بوک از خود به عنوان رهبر کنسرت چاوشی نام برده است.


تعدد قطعات

در حال حاضر محسن چاوشی حدود ۱۰۰ آهنگ برای اجرا دارد. این دست او را در انتخاب قطعات باز تر می کند، اما از سمت دیگر ممکن است با درخواست های بسیاری برای اجرای آهنگهای متفاوت مواجه شود و این قطعا کار او را به مراتب سخت تر خواهد کرد.

در حال حاضر او ۴۱ آهنگ مجاز دارد و بیش از ۵۰ آهنگ غیر مجاز. گذشتن از آهنگهای خاطره انگیز غیر مجازش به خصوص آلبوم بی نظیر متاسفم برای اجرای زنده، می تواند برای او گران تمام شود و حتی جو  کنسرت را به هم بریزد، پس او از همین حالا باید چند آهنگ درشت را از میان غیر مجاز ها سوا کند و برای نوستالژی بازانش کنار بگذارد.


http://s1.picofile.com/file/6734220320/Artist.jpg


زمان و مکان

یکی از دغددغه های او برای کنسرت، انتخاب مکان مناسب است. این مورد هم قبلا در جراید به آن پرداخته شده و حتی قبل از عید بود که یکی از خبر گذاری ها از ورزشگاه آزادی به عنوان محل برگزاری کنسرت محسن نام برد که تصورش هیجان انگیز و تحققش دور از ذهن است. بی تعارف در کشور ما چنین بستری برای موسیقی فراهم نیست، مگر اینکه او بخواهد آهنگهای ظهر عطش و غدیر خون را اجرا کند!! آن وقت شاید بتوانیم تحقق تصور مذکور را محتمل بدانیم.

تهران! قطعا بهترین مکان برای اجرای اولین کنسرت است اما اینکه در کجای آن؟ باید به خوبی بررسی شود و همه جوانب امر به خصوص ازدحام احتمالی جمعیت در نظر گرفته شود.

در مورد زمان هم باید بگویم با توجه به شرایط خاص به اعتقاد من تابستان یک انتخاب هوشمندانه است. البته اینها فقط برای اولین کنسرت صدق می کند و در کنسرت های بعدی محسن آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.


نحوه توزیع بلیط و تعداد آن

واقعا بلیط به همه می رسد؟ توزیع بلیط چگونه باشد؟ اینها مسائل مهمی ست.

قطعا چند مکان برای خرید حضوری بلیط معرفی می شوند که این می تواند کار تهرانی ها را به خوبی راه بیندازد اما درصد بالایی (حتی بیشتر از 50 درصد) از بلیط ها باید از طریق اینترنت فروخته شود، وگرنه خیلی ها بازهم در حسرت تماشای کنسرت خواهند ماند. فکر می کنم کسانی که همیشه پیگیر کارهای استاد هستند و مدتهاست با این انتظار زندگی می کنند، استحقاق این را دارند که برایشان شرایطی فراهم شود که بلیط را با خیالی آسوده تهیه کرده و برای حضور در کنسرت راهی تهران شوند نه برای تهیه بلیط !


با همه این تفاسیر باید منتظر ماند و دید آیا او این بار با خودش کنار می آید که روی صحنه بیاید و جلوی چشم هوادارانش آرتیست بازی کند؟ یا اینکه باز هم...

محسن در برابر موضوع کنسرت هربار موضع خاصی می گیرد! اینکه می گوید"من تولید قطعه را بیشتر از کنسرت دوست دارم" نه تنها حرفه ای به نظر نمی رسد، بلکه می تواند به پاشنه ی آشیلی برای او تبدیل شود. قطعا لذت اجرای یک آهنگ در حضور مردم با اجرایش در چاردیواری اختصاصی اش قابل مقایسه نخواهد بود! شاید بهتر باشد به جای در و دیوار استودیو، مردم را در این لذت سهیم کند.


وقتشه آرتیست! بیا رو صحنه و تموم کن این خماری 8 ساله رو !

نظرات 26 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:21

وقتشه آرتیست! بیا رو صحنه و تموم کن این خماری 8 ساله رو!

واقعا الان دیگه وقتشه!

ممنون محمد عزیز!

ERMIA دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:29

مرسی آقا محمد..

جالب بود. منم فکر میکنم هرچی عقب بندازه ، ریسکش بیشتره. همون قضیه اعتماد به نفس و ...

ظاهرا واکنش ها به قطعه ی زخم زبون هم مثبت بود. ایشالا که زودتر عملی بشه.

اینم سند حرفی که چندوقت پیش زدم:
http://031.img98.net/out.php/i362374_Untitled.jpg

ممنون از شما.
دوست خوبم مهدی شجاع هم دقیقا همین سوال رو از شهاب پرسیده بود و به همین جواب نیز رسیده بود.

چاوشیدان دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:26 http://chavoshidaan.blogsky.com

خیلی وقته ازت بی خبرم رفیق !
دلم برای برای اون حال و هوای قبلی فنز,رنگ مشکی,گپ سلام و علیک خیلی تنگ شده.احساس میکنم تو این ورژن خیلی غریبم.

در مورد این پستت خیلی حرف دارم.
فقط میخواستم مطمئن بشم این آمار ها رو از خود محسن گرفتی دیگه ؟

خوشحالم می بینمت. فنز یه روزی فنزی بود واسه خودش.

نه آماری از محسن نگرفتم. منظورت آمار فروشه یا تعداد آهنگای مجاز؟

فروغ دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:35

اگه شوق پرواز اونقدری نباشه که پیله سکوت و پاره کنه
هرگز پروانه نمیشه
پروانگی شجاعت می خواد
به قول مردا
مرد باش و پیله رو پار ه کن یه آسمون ستاره منتظر پریدنتن مرد!

مهدی شجاع دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:56 http://chavoshi-century.blogsky.com

همه متن یه طرف
اینم یه طرف
وقتشه آرتیست! بیا رو صحنه و تموم کن این خماری 8 ساله رو !

در کل کسی اصلا با این رفتارش حال نمیکنه.کنسرت رو بذاره تموم شه این قائله

MAHDI__JACKET سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 http://www.mchavoshifan13.blogfa.com

خیلى خوب نوشتى محمد جان .
کاشکى سى دى یا دى وى دى کنسرت ها هم بیاد تا توى آرشیوامون داشته باشیم ...
راستى ، از آلبوم نفرین تا متاسفم رو با کیفیت 320 دارى که بذارى توى سایتت ؟
داشتى ما رو بى نصیب نذار !
ممنون

ممنون.
بنده تصمیم دارم تمام آرشیوم رو به اشتراک بگذارم. یک مقدار با مشکل کمبود وقت مواجه هستم و همچنین سرعت و ترافیک محدود. به تدریج قسمت دانلود وبلاگ فعال خواهد شد.

علی سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 http://chavoshioon.blogfa.com

جدا از این که جایی مثل استادیوم آزادی هیچوقت در اختیار موزیسین‌ها، مخصوصن غیر سنتی‌ها، قرار نمی‌گیرد، مسئله‌ی اصلی‌تر این است که کیفیت صدا در چنین محیطی به شدت لطمه می‌خورد. استادیوم[آزادی] بیشتر به درد موسیقی‌های تند و ریتمیک می‌خورد تا مثلن زخم زبون.

کاش یک سالن استاندارد و شیک ، که فاصله‌ی صندلی‌های تماشاگران از استیج دور باشد، برای کنسرت منظور شود. هیچ تضمینی برای فوران نشدن احساسات عده‌ای از زامبی‌ها (که همه‌ی هنرمندان از این‌ها در هوادارانشان دارند) نیست. نمونه‌اش همان ویدئویی بود که چند نفر روی سن رفتند و "ابی" را نقش بر زمین کردند...

در کل امیدوارم کنسرت هر وقت بود در شان محسن چاووشی باشد.

...

و اما یک نکته؛
من هنوز با برچسب‌های استاد و سلطان و امثالش میانه‌ی خوبی ندارم. "محسن چاووشی" زیباتر و خاص‌تر است.
حداقل در متنی که از او به عنوان "استاد"‌ یاد می‌شود انتظار نمی‌رود چند خط پایین‌تر با "محسن" رو به رو شویم. تناقض جالبی نیست. درست است که "استاد"‌ را به خاطر درک و تجربه‌ی بالای او در موسیقی استفاده می‌کنی، اما "استاد محسن" بیشتر در باشگاه‌های رزمی یا بین صنعتی‌کارها (اوستا محسن) استفاده می‌شود. پس زیبنده‌تر این است که "استاد"‌ را حداقل با "چاووشی" به کار ببریم.

حالا چرا با "استاد" صدا زدن محسن چاووشی مشکل دارم شاید به این خاطر باشد که فکر می‌کنم استاد شخصیت جالبش را مندرس می‌کند، دکوری‌اش می‌کند، جلوی طغیانش را می‌گیرد...

این را خصوصی هم می‌شد گفت اما بهتر بود عمومی مطرح کنم. امید که ناراحت نشده باشی.

در مورد مکان کاملا موافقم.هدف به کار بردن از نام آزادی فقط یک فلش بک به آن خبر بود. من هم امیدوارم"کنسرت هر وقت بود در شان محسن چاووشی باشد"

اما در مورد نکته دوم، مطرح کردنش کار درستی بود وازت ممنونم.
واژه استاد را بر حسب ارادت به کار می برم و محسن را برای صمیمی تر نشان دادن متن. گاهی حتی تصمیم می گیرم مخاطب جمله ها را خود ِ چاوشی قرار دهم.در کل دوست دارم بیشتر او را استاد مورد خطاب قرار دهم تا سلطان و امثالهم.
با اینکه می گویی قرار دادن استاد و محسن هر دو در یک متن تناقض جالبی نیست، موافقم اما حذف یکی برایم سخت است،سعی می کنم کمترش کنم.

چاوشیدان سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 http://chavoshidaan.blogsky.com

منظور 100 آهنگ آماده برای اجرا بود.

به نظرم کنسرتی که اگر دو ساعت باشه بتونه ساعتی 15 آهنگ بخونه میشه 30 آهنگ.از اون ور کنسرت ها همیشه بین یک تا سه روز هستند.حالا سلام و علیک های اول و حرفاش و صدای انفجار کنسرت و سکوت محسن جای خوندن و غیره خودش شاید 40 دقیقه وقت بگیره.و همین طور 100% تو سالن همه یک صدا میگن فلان آهنگو دوباره بخون و شاید با تخمین ساده بتونیم بگیم اگر کنسرت سه روزه باشه بین 35 تا 55 آهنگ بتونه بخونه.

منظور من تعداد کل آهنگهای منتشر شده ی محسن از ابتدا تا کنون است.
۱۵ آهنگ در یک ساعت؟ از غیر ممکن هم غیر ممکن تر است.
به هر حال امیدوارم آهنگهای غیر مجاز هم سهمی در کنسرت داشته باشند.

ناشناس سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:02

نمیدونم چرا هر وقت مطلبی راجع به کنسرت محسن میخونم بی اختیار اشک تو چشام جمع میشه !

جواد سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:31

سلام
من هم نظرمو میگم...
بی شک دو گزینه بیشتر برای کنسرت محسن نیست
۱-سالن همایش های برج میلاد
۲-اریکه ی ایرانیان...
که گزینه ی ۱ فرضش قوی تر هست و ضمن اینکه محسن چاوشی یارای پاسخ گویی به هوادارانش در یک شب یا دو شب رو نداره...
میشه الهام گرفت از پروسه های تعریف کنسرت توی گروپ های پرطرفداری مثل کیتارو و سکرت گاردن یا پینک فلوید و متالیکا...بگذریم
قضیه از این قراره یک هفته هر شب !!!!
این رو گفتم چون محسن چاوشی فرزاد فرزین یا علی لهراسبی نیست که کنسرتشون سه شبه باشه...
تنها خواننده ی خاص و پاپیولار ایران باید کنسرت خاصی داشته باشه....
همه ی اینها یک طرف...
تنها کابوس شوم که واقعا اذیتمون میکنه اینه که بلیط نرسه...
وای خدای من تصورش هم سخته...
شاید هم نشد بریم کنسرت...
خدا رو چه دیدی...
تا آمدنش صبر میکنم...
---
مرسی محمد عالی بود...
از اون پستا بوداااااااااااااااا
دمت گرم

"یک هفته هرشب"
تصورشم دیوونه کننده س!

سولماز سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:32

دغدغه کنسرت خیلی وقته که تو ذهن همه ما هوادارا هست. اما کو گوش شنوا از طرف استاد!

بعضی وقتا برای اینکه خودمو تو اون فضا قرار بدم صدای پخش رو تا آخر زیاد می کنم و چشامو می بندم و با محسن جیغ می زنم!!

متنت عالی بود. وقتشه آرتیست هم از اون تیکه های مخصوص خودت بود.

ممنون.

فضاسازیت هیجان داره!
مرسی سولماز

abc چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:46

سلام محمد جان
پستی بود سرشار از منطق
خصوصا در مورد استرس و اینکه تمرینش را برای چه به اشتراک می گذارد.من هم موافقم.
هر چه که هست زیر سر همان اتاق جادویی ست.نمیدانم گلایه کنم از آن اتاق یا تعریف.
موفق تر باشید

"اتاق جادویی" اصطلاح جالبی بود!

چطوری؟؟؟
این عکس زیر و باز کن
چیزی یادت مونده؟

http://up.iranblog.com/images/53kvipddrphgw2l2zd.jpg

اتفاقا تموم تاپیک های اون ورژن خاطره انگیز (اونایی که نویسنده ش بودم) رو دارم من جمله همینی که شما گذاشتی.
یاد اون روزا خوش.
امیدوارم یه روز هممون به خوبی و تک رویی همون سایت باشیم!!

پاکزاد - ماسوله شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:18

سلام محمد جان...چرا سایت هوادارا فعلا تعطیل شده و فرزاد

نوشته باز باز می گردیم؟؟؟

بنده اطلاعی در این زمینه ندارم!

بگذریم...

علیرضا شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:21

داداش ما هم منتظریم اون تو ناز میکنی 320 رو بذاری بغض صداش

حتما.

hamidreza67 دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:08

از محدود نوشته هایی بود که با سطر سطرش موافق بودم. واقعا دیگه وقتش رسیده که شاهد کنسرت محسن باشیم. شهاب که میگه هنوز چیزی مشخص نیست. شاید گذاشته برای بعد از 13. اگه اینطور هم باشه خوبه ، ما به اینم راضی هستیم

امیدوارم بعد از سیزده به بعد از بعدی کشیده نشود !

پاکزاد - ماسوله سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24

سلام محمد جان...موافقی که اگه ۱۳ بیاد دیگه کسی به

کنسرت فکر نمی کنه...تصورش رو بکن لحن با صلابت..آوای

جاسمی...سازهای سنتی...تنظیم شهاب..میکس و مستر

کوشان و اشعار بزرگان...چه شود

اینکه سیزده تافته ی جدا بافته ای ست به جای خود اما هیچ چیز نمی تواند جای خالی کنسرت را پُر کند تا کمبودش حس نشود!

پاکزاد - ماسوله (اطلاع رسانی توسطآق شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:07

سلام..این هم متنی که آقای میر باذل که نام کاربریشون هم

این هست: MAHDI__JACKET برای اطلاع رسانی نوشتن

یه خبر مهم . . .

مجله ترانه ماه ، یه نظرسنجى گذاشته واسه انتخاب چهره برتر

موسیقى پاپ دهه 80 .از همین حالا تا آخر مرداد ، از ساعت 10

صبح تا 17 بعد از ظهر ، میتونیم با شماره تلفن دفتر مجله ترانه

ماه به شماره ى : 88277786 تماس بگیرین و محسن چاوشى

رو انتخاب کنین .فقط لطفا از یه خط تلفن ، بیشتر از یه بار

شماره نگیرین ؛ چون کلیه ى آراء مربوط به اون خط ازمجموعه

آراء حذف میشه .



پس از همین الان دست به کار شین . . .

peak of luck دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:26

سلام
خیلی دیر اومدم ببخش محمد جان...

هیچ وقت نمیشه به تفکرات محسن چاوشی دسترسی پیدا کرد....معلوم نیست می خواد چیکار کنه!

شاید واقعا مشکل حقوقی داره!

شاید هنوز "اغنا" نشده!!!!

شاید به قول خودش وضع سالن ها برای کارهای خاصی که محسن تصمیم داره توی کنسرت انجام بده ، مناسب نیست!

ولی واقعا دیگه وقتشه! این کنسرت نذاشتن شده بلای جون محسن و هوادارا ... الان فقط یک کنسرت بذاره بنظرم کافیه!!! بقیه رو بذاره بعد اغنا شدن!

البته یادم رفت بگم با تمام صحبت هات هم کاملا موافقم و مورد "استرس" هم یکی از اصلی ترین عوامله که به درستی و عالی بهش اشاره کردید...

شاید یک مقدار شرایط متناسب با ایده آل محسن نباشد اما این دلیل نمی شود که بعد از ۸ سال بگوید هنوز اغنا نشده ام!

علی هاشمی دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:04 http://www.sinnersland.ir

مرسی محمد جون عالی بود عالی...منم به شدت منتظر اون روزم!

ToAm Mituni دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 http://farachavoshi.blogfa.com/

سلام...

هر کاری ام کنین! امسال از کنسرت خبری نیست...

خیلی! بیش از حد دلم واسه هوادارا میسوزه... خدایی خیلی صبورین، حالا باز نگین از خودش یاد گرفتیم...!

حالا بریم نظر در مورد مطلب

استرس، با حرفت موافقم... و خیلی مهمه.

من تهران نیستم، اما تهران بهترین جاست برای اولین... به شرطی که به منم!! بلیط برسه... نرسید یکی واسم بگیرین!!!

برای اجرای آهنگهای درخواستی همین جا تو نت به نتیجه برسین اونجا رفتین هرکی یه چی نگه!

عکسم خوب شده... سیاه و سفیدم حسشو بیشتر کرده بطبع.

"...شاید فرار کردن از آن است!"
خب درسته دیگه...

حالا از خودش.. از ما از اون از این از آن یا هر کس یا هر چیز ... داره فرار میکنه... در مورد موضوعاتی که هوادارن حساس اند و به حق حساس اند... متناقض گویی خوب نیست، "محسن چاووشی".

لااقل حرکاتی مثه "اجرای زنده زخم زبون" انجام دهید، تا اینقدر هواداران را نرنجانید... (خودمو میگم... یکی شاید خوششم بیاد از این کش دادن ها --- با این منطق: عشقی که بهش برسی عشق نیست!)

بابت لینک؛ شرمنده کردی عزیز...

فقط نظر من بود.../

چیزی واسه محسن ثابت شده ست اینه: کنسرت رو هر وقت اجرا کنی،تازه ست!
و این باعث میشه خیلی عجله ای برای اینکار وجود نداشته باشه!

ممنون

پاکزاد - ماسوله پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:44

سلام محمد جان...به نظرت این دو بیت ترانه *ها* در سطح ۳ترانه فوق العاده صفا توی حریص هست؟؟

به نظر من که این دو بیت خیلی زیبا بود

بله. بنده یقین دارم ترانه "ها" ترانه قوی و زیبایی ست.
این دو بیت نیز جذابیت خاصی دارد به خصوص وقتی با صدای استاد تصور شود!

ToAm Mituni یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:16

سلام...

به نظر شما (کل دوستان) یکی از دلایل عدم برگزاری کنسرت می تواند این باشد که محسن چاووشی تا بحال حضوری در صدا وسیمای (؟) نداشته؟

چون پیگیر خواننده های دیگر نیستم اطلاع دقیقی ندارم... ولی مثلا صدای رضا صادقی . یگانه یا ... چند خواننده دیگر که کنسرت نیز برگزار کرده اند در این رسانه شنیده شده...!

به اعتقاد من خیر.
در مورد یگانه مطمئنم که قبل از اجرایش در تلویزیون، کنسرت برگزار کرده بود.

اشتباه نشود،قطعا تا به امروز محسن هم مشکلاتی برای اجرای کنسرت داشته، اما دلیل اصلی نخواستن خودش بوده است!

جواد دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:50

سلام نویسنده ی وبلاگ

دلمون برات خیلی تنگ شده

خیلی دوست داریم...

اومدیم اینجا یادگاری بنویسیم...

برای ارزوهایی که خاک شد

مواظب خودت و خوبی هات باش

قربانت جواد جان. لطف داری.
اما اینو بدون:
آرزوها هیچ وقت خاک نمی شن! ممکنه گُم بشن اما خاک هرگز!

پاکزاد - ماسوله چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24

سلام محمد جان..نظرت راجع به لحن محسن توی دموی خاص چیه..تا حد زیادی با صلابت خونده و تنظیم هم که واقعا زیباست؟؟؟

لحن خیلی خوبه. نگران نباشین، دیگه بر نمی گرده به اون حالت.

در مورد تنظیم فعلا نمی تونم نظر بدم.

سانی جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:51 http://www.sani68.blogsky.com

سلام
ما هم بی صبرانه منتظریم بیاد و صحنه رو بترکونه
منتظریم (محسن چاوشی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد