خاطره

یه خاطره از دوران سربازیت تعریف کن.


یادمه چندین بار پشت سر هم غیبت کردم. ساعت 9 صبح از روی زنجیر دژبانی فرار می کردم و ساعت 10 صبح خونه بودم، در صورتی که باید ساعت 14 با دفترچه خارج می شدیم. البته هم خدمتیهام خیلی کمک می کردند و غیبتم رو موجه می کردند. جالبه تا آخر خدمت کسی نفهمید!


صبح زندگی/بهار 85



ب ن : آلبوم متاسفم با بهترین کیفیت ممکن (320) در قسمت دانلود  قرار گرفت.

نظرات 18 + ارسال نظر
شب نویس جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:10

این بدآموزی داره که!
D:

با آقای ضرغامی هماهنگ شده :D

سولماز جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:05

آخى. چه فلش بک جالبى بود.

تو با این روحیه نوستالژى بازت آخر ى کار دست خودت میدى :D

امکانش ممکنه:D

پاکزاد - ماسوله یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:21

سلام آقا محمد..لطف کنید بعد از انتشار آلبوم خاص تمام تراک ها رو بدون تعصب که البته می دونم شما دوست دارین محسن اوج بگیره و واقعا سعی می کنید عیب ها رو بگید

لطف کنید تمام تراک ها رو نقد کنید یا حداقل تراک (ها) از استاد رو از لحاظ لحن..ترانه و ملودی نقد کنید و درباره دیگر تنظیم های کوشان در این آلبوم نظر دهید

کوچک شما:مهران پاکزاد

ممنونم از شما. بنده تا اونجایی که درکم برسه درمورد آهنگ محسن نظرم رو اعلام می کنم. در مورد سایرین نظر خاصی ندارم.
در دمو ، به جز آهنگ محسن،به نظرم آهنگ رضا یزدانی می تونه شنیدنی باشه.

مهدی شجاع یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:53 http://chavoshi-century.blogsky.com

جالب بود.فک کنم ندیده بودم.اگه هم دیده باشم این مطلبو اصلا یادم نیس.
حرفش خوبه واسش گرون تموم نشده :D
امکانش ممکنه؟؟؟!!!!!! :D

همین که واسه تو جالب بوده، واسه منم جالبه مهدی جان :D

پاکزاد - ماسوله دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:01

سلام..درباره این خاطره سربازی محسن باید بگم جالبه و مشخصه محسن و شما اهل خاطه بازی هستید

راستی یه خواهش:

یکی از هوادارا می گفت از محسن پرسیده که صحیح این

قسمت از ترانه پروانه ها رو بنویسه که گفته:هر وقت دلت می

گیره "می سوزن"

حالا شما لطف کن از حسین صفا بپرس که آیا این قسمت هر

وقت دلت می گیره "می سوزن" هست یا هر وقت دلت می

گیره "می سوزم"

به نظر می رسه توی کاور اشتباه نوشته شده؟؟؟

خواهشا بپرسید

ممنون از لطف بی پایان برادر بزرگم محمد سعیدی عزیز

شما شک نکن اونی که توی کاور نوشته درسته.

حتی اگر صدای محسن رو فاکتور بگیریم، به لحاظ معنی و همچنین قواعد شعری، "می سوزم" درسته.

پاکزاد - ماسوله پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:40

سلام...ببخشید من در نظر قبلیم خاطره رو خاطه نوشتم

اکبر دیبــــا شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:18 http://یdibalyric.blogfa.com

سلام محمد جان خاطره ی خوبی بود متشکرم ...

سری به ما هم بزن ... منتظر نظراتت هستم ... یا حق

ToAm Mituni یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:19 http://farachavoshi.blogfa.com/

سلام...

تا حالا نخونده بودمش... ممنون...

فقط میخواستم سوال کنم.. ترک عشق دو حرفی فقط با بیت ریت 80 کیلو موجوده یا کیفیت بالاتری هم داره.. اگه هست و اگر ممکنه میتونی آدرسی برای آپلود به من بدهید با کیفیت بیشتر...؟

فکر می کنم با یک مقدار کیفیت بهتری داشته باشمش. در چند روز آینده قسمت دانلود فعال میشه.

علیرضا یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:49

سلام رفیق !

تولد محسن نزدیکه ، متاسفم واقعی در راهست ایا ؟

مرسی منتظریم

شرمنده م. این روزا یه مقدار مشغله کاریم زیاد بوده.
جمعه صبح می تونید آلبوم رو دانلود کنید.

حامد دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:03

سلام محمد جان
اقا خبر خیلی خوبی دادی
جمعه صبح منتظریم

علیرضا دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:40

" جمعه صبح می تونید آلبوم رو دانلود کنید. "

یعنی دمت گرم از همون موقع که ابرای پاییزی رو گذاشتی تو کف شنیدن کل البوم با اون کیفیتم راستی همونجا قول دادی تو ناز میکنی (تک اهنگ) رو 320 بذاری ممنون میشم به عنوان چاشنی تنگ همون البوم بذاری اونم واقعا بی نظیره لحن محسنو خیلی دوست دارم بازم ممنون

Alireza_Mohsen سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:28

سلام بر محمد عزیز. بالاخره بعد از مدت ها تونستم به اینترنت بیام و البته به این محیط بسیار عالی سر بزنم. ممنون بابت گذاشتن این خاطره ی به شدت شیرین و عالی. همیشه کارهات متمایز بودن و من این متمایز بودن رو دوست دارم.
راستی مقاله ای رو مدت ها قرار بود بنویسم که خدا رو شکر تمومش کردم. خوشحال می شم اگر بخونی و نظرت رو بگی. ممنون از لطفت.

http://www.bazyrayaneh.com/forum/showthread.php?p=316597

ممنون علیرضا جان. حتما می خونم و داخل همین کامنت نظرمو می نویسم.

پاکزاد - ماسوله چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:26

سلام..می شه لطف کنی لینک اون مصاحبه ای که استاد

محمدرضا شجریان گفته چاوشی بهترین خواننده پاپ هست یا

اینکه گفته خودش طرفدار چاوشیه رو برام اینجا بذاری

ممنون

متاسفانه ندارم این مصاحبه رو.

جواد چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:50

سلام آقای سعیدی...

گرد و غبار دوری روی استند حریص نشسته بود...

تمیزش کردم...

فقط و فقط با همون دو قطره اشکی از چشمام چکید روش...

سوخت و سوز نداره جواد جان. مطمئن باش.

میلاد جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:36

واقعا نمیدونم چطور تشکر کنم ازتون عالی بود کیفیتش خیلی بالا بود
اگر میشه البوم یه شاخه نیلوفر و ژاکت هم با کیفیت 320 بذارید ( اینو باید بگم که من خودم ارجینالشو خریدم ولی اون زمان ریپ کردن بلد نبودم یکی از دوستان برام با کیفیت 128 ریپ کرد الان هم سیدیشونو ندارم دنبال 320 هستم)

خواهش می کنم.
شما می توانید سی دی ارجینال آلبومهای مجاز را تهیه کنید و به راحتی با نرم افزار jetAudio یا Media player با کیفیت 320 ریپ کنید. فعلا از قرار دادن این آلبوم ها معذورم.

حامد جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:00

سلام محمد جان واقعا دستت درد نکنه کیفیت خیلی خوبی داشت ولی نویز داشت انگار تو بعضی تراک ها برای مثال تراک 9 فلسطین گوش کن یه دقیقه اول یه صدای خش خشی پخش میشه مشکل چیه ؟

خواهش می کنم. درسته. باید خدمت شما عرض کنم که بنده این آهنگ ها را از سی دی ارجینال ریپ نکرده ام. این دیگر نهایت کیفیتی بود که در اختیار بنده بود.

علیرضا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:05

ممنون محمد جان حالی به حولی شدم !

تو ناز میکنی ؟

بازم ممنون

خواهش.
تو ناز می کنی را هم قرار خواهم داد. به مرور زمان بخش دانلود به صورت کامل فعال خواهد شد.

beyrami سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:54

سربازی....یه خاطره دارم از این مصاحبه.....یادش بخیر ...مرسی محمد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد