سلام چیز واضحی بود اما یک دنیا حرف پشتشه ژاکت و حریص دوتا اپیزود خیلی متفاوت ژاکت در مقایسه با یه شاخه نیلوفر زمین تا اسمون فرق داشت فاکتور هایی نظیر تنظیم کننده ،نوع خوانش،خواست خود محسن برای تجربه فضای جدید که هر چند مخاطب های خاصی رو اغنا کرد اما نه محسن نفس بریده بود نه محسن بانوی من و کم تحملم... یا شایدهم کابوس ! ! ! پلاگین های خاموش !؟! حریص نقطه ی بازگشت خوبی بود اما به شخصه معتقدم از نظر لحن باز هم متاسفم و ماقبلش یک سر و گردن از حریص بالاترند شاید از نظر صدا بردی و تنظیم و به روز بودن ملودی ها حریص نقطه ی اوج باشه اما چاوشی مجاز!!! نه آن غم نفرین را دارد نه آن صلابت خود کشی نه آن شادابی لنگه کفش و نه تمامی فاکتور های آن کالکشن رویایی متاسفم ممنون از یک خط نوشتت لذت بردم و خوشحالم هنوز مینویسی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ پ.ن:گوشام چند روزی هست درد گرفتن... یا خوب میشه یا دیگه! نمیشنوم
ورژن سنتوری آهنگ زخم زبون ورژن تمرین کنسرت آهنگ زخم زبون ـــ ورژن ناز و بغض بدون قاب نیلوفر ورژن ناز و بغض در آلبوم یه شاخه نیلوفر ـــ خوب دقت کن ، به هیچی گوش نکن ، فقط صدا ، فقط صدا ــ خودش هم عقیدش همینه ،وقتی ازش میپرسی : صدات ، بعد از ، مجوز جواب میده : هه هه ؛ الان به این نتیجه رسیدی ؟؟؟؟؟؟؟ ++
شاید به این خاطر باشه که محسن قبل از مجاز شدن خیلی بیشتر از پلاگین ها استفاده می کرد و تیون روی صداش می ذاشت....باید بگم صدای محسن الان خیلی حرفه ای تر شده و تو حریص تمام ابعاد صداش رو به ما نشون داد اما صداش قبل از مجاز شدن بم تر (کلفت تر) بود...نظر شما چیه آقا محمد؟؟؟
ولی می شه گفت پروانه ها..حریص...دلم تنهاس..زیبایی...دیوار بی در..نخلای بی سر...کابوس...ها و حتی این قسمت دمو تا حد زیادی اون قسمت باصلابت صدا و لحن محسن رو نشون داد
من دوران محسن را به دو دوره ی قبل و بعد از یه شاخه تقسیم می کنم و البته این به این معنا نیست که پروانه ها، دیوار بی در و ... را نمی پسندم.
سلام
چیز واضحی بود اما یک دنیا حرف پشتشه
ژاکت و حریص
دوتا اپیزود خیلی متفاوت
ژاکت در مقایسه با یه شاخه نیلوفر زمین تا اسمون فرق داشت
فاکتور هایی نظیر تنظیم کننده ،نوع خوانش،خواست خود محسن برای تجربه فضای جدید که هر چند مخاطب های خاصی رو اغنا کرد اما نه محسن نفس بریده بود نه محسن بانوی من و کم تحملم...
یا شایدهم کابوس ! ! ! پلاگین های خاموش !؟!
حریص نقطه ی بازگشت خوبی بود
اما به شخصه معتقدم از نظر لحن باز هم متاسفم و ماقبلش یک سر و گردن از حریص بالاترند
شاید از نظر صدا بردی و تنظیم و به روز بودن ملودی ها حریص نقطه ی اوج باشه
اما چاوشی مجاز!!!
نه آن غم نفرین را دارد
نه آن صلابت خود کشی
نه آن شادابی لنگه کفش
و نه تمامی فاکتور های آن کالکشن رویایی متاسفم
ممنون از یک خط نوشتت لذت بردم و خوشحالم هنوز مینویسی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پ.ن:گوشام چند روزی هست درد گرفتن...
یا خوب میشه یا دیگه! نمیشنوم
خیلی وقته گوشم به این کلمه عادت کرده
ورژن سنتوری آهنگ زخم زبون
ورژن تمرین کنسرت آهنگ زخم زبون
ـــ
ورژن ناز و بغض بدون قاب نیلوفر
ورژن ناز و بغض در آلبوم یه شاخه نیلوفر
ـــ خوب دقت کن ، به هیچی گوش نکن ، فقط صدا ، فقط صدا ــ
خودش هم عقیدش همینه ،وقتی ازش میپرسی :
صدات ، بعد از ، مجوز
جواب میده :
هه هه ؛ الان به این نتیجه رسیدی ؟؟؟؟؟؟؟
++
چى میشه گفت؟ وقتى همه ى زندگیش شده یه چاردیوارى به اسم استدیو صدامونو واسه چى بلند کنیم؟!
سلام
شاید به این خاطر باشه که محسن قبل از مجاز شدن خیلی بیشتر از پلاگین ها استفاده می کرد و تیون روی صداش می ذاشت....باید بگم صدای محسن الان خیلی حرفه ای تر شده و تو حریص تمام ابعاد صداش رو به ما نشون داد اما صداش قبل از مجاز شدن بم تر (کلفت تر) بود...نظر شما چیه آقا محمد؟؟؟
ولی می شه گفت پروانه ها..حریص...دلم تنهاس..زیبایی...دیوار بی در..نخلای بی سر...کابوس...ها و حتی این قسمت دمو تا حد زیادی اون قسمت باصلابت صدا و لحن محسن رو نشون داد
من دوران محسن را به دو دوره ی قبل و بعد از یه شاخه تقسیم می کنم و البته این به این معنا نیست که پروانه ها، دیوار بی در و ... را نمی پسندم.
آره تغییر کرد ولی
چمدونمو دارم می بندم با یه طرح کهنه از دلخوشیام...
همون حس
از این بالا نگاه کردم زمین منو صدا می کرد
رو داره
با همون صدا
شایدم گوشای من ایراد داره.