سه


مُــــزن جاووژی !


مـــ هـــــوـــ مــــــتــــــــرم تــــــ ی ــــــــاد ـــ ــــک و ــــنــــــا

نظرات 11 + ارسال نظر
javad سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:55

خدا بگم چیکارت کنه،پدر چشام دراومد تا تونستم بفهمم چیه :دی
اگه کسی نگفت،من میگم جوابو :(
فقط یه نکته کوچیک داره،همین :پی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:03

in chiye bego baba?nafahmidam chi neveshti painesh

MAHDI__JACKET سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:31 http://www.mchavoshifan13.blogfa.com

مـن هـنوز مـنتظرم ، تـوى جـاده تـک و تـنها . . .

مهران پاکزاد...........ماسوله سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:57

سلام محمد جان

منتظر کنکاش تو بعد از شنیدن قطعه دلتنگ از محسن هستم

موفق باشی دوست عزیز و محترم

چرا به سایت هواداران نیومدی؟؟؟

ممنون. درگیر مشکلات شخصی ام. فرصتی باشه حتما در خدمت محسن و هوادارانش خواهم بود.

نوا چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:46

من هنوز منتظرم توی جاده تک و تنها.........
آخ جووووووووووووون من برنده شدم

ALIREZA 77 چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:47

سلام...
من فهمیدم چیه‏!‏،بگم؟‏!‏‏!‏
آقا جواد نکتش چیه؟‏!‏

سولماز پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:38

این مزن جاووژی که تو نوشتی منو یاد علی سنتوری می ندازه. احتمالا تو خماری!

شاید کمی آن طرف تر !

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:09

زیبا بود
برای من
چاوشی + نئشگی = ...

[ بدون نام ] دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:30

چاوشر عزیز ای کاش همیشه خودت می نوشتی
زیادن وبلاگهایی که محسن رو گذاشتن زیر ذره بین الحق درستم میگن و به حق ولی این روزا دیگه نقد کردن از چاوشی و اینکه چرا کنسرت نمیذاره جدا کلیشه ای شده هر کی از راه میرسه یه وبلاگ میزنه و شروع میکنن به انتفاد از چاوشی
ولی این وبلاگ حسابش جداست قبلنا حال و هوای دیگه ای داشت پست ها کوتاهترین شکل ممکن ولی پربار با ادبیات مختص به چاوشر حتی نقدهات هم جالب بود
باور کن هر از چند گاهی که از وبگردی خسته برمی گشتم و سری به وبلاگت میزدم کیف میکردم اعصابم آروم میشد وبلاگت شده بود برام یه بهشت گمشده تو اینترنت
جدی نذار قداست وبلاگت با نقدهای کلیشه ای از محسن و پست های جنجالی از بین بره نذار قسمت نظراتت بشه جایی برای دعوا و کل کل بین کسایی که کباده چاوشی شناسی رو میکشن بزار همون بهشت آروم گذشته باشه که هر از چند گاهیی نیمه شبا میومدی آپدیتش میکردی و میرفتی ...
.
.
بهشتم رو پس بده !!!

دوست عزیز تعریف همراه با توهین شما هیچ ارزشی برای من نداره.
اولا چیزی که واضح و روشنه اینه که نوشته های سولماز از من خیلی بهتر و عمیق تره،من واقعا لذت می برم ازشون و ممنونشم که سطح کیفی وبلاگ رو ارتقا داده،مطمئنا خود محسن هم همیشه استفاده می کنه از این نوشته ها. (اصلا هم شکسته نفسی نمی کنم و دارم اعتقادم رو می گم) البته درک اینطور نوشته ها ی کم سخته و از این بابت حق میدم بهتون!!
در ثانی سولماز، بزرگواری کرده و با درخواست من قبول کرده که اینجا بنویسه. اینم بگم که اینجا من و اون نداریم.
حالا اگه شما مشکلی دارید که اینجا دوزخ بوده و بهشته و از این جور حرفا، بهتره مشکلتونو، خودتون حل کنید.
مخاطب این وبلاگ شخص محسن چاوشی هست نه هیچ کس دیگه.
انگار شما نا خواسته سبب خیر شدید.

نوید جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:00

با سلام یه سوال داشتم راجع به آهنگ دلتنگ :
اون زیر صدایی که از دقیقه ی 1:41 به صدای چاوشی اضافه میشه صای محمد جاسمیه ( از اونجاکه میگه دلتنگ یعنی تو ، یعنی کنارم باش ...) ، درست میگم ؟؟

نه سینا حجازی ِ

مهدی شجاع یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:06

اون مزن جاووژی دقیقا یادآور آهنگ خودکشیه
چقد من این تلفظا رو دوس دارم

خوشم اومد مهدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد