عیدانه

http://s1.picofile.com/file/7334513331/45M.jpg

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید



دانلود آهنگ ناز با کیفیت 320 (ورژن غیر مجاز)


ناز

نظرات 12 + ارسال نظر
مهران پاکزاد ( Masouleh ) چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:36

سلام ، عید شما و خانواده گرامی مبارک ، ایشالا سالی مملو

از شادی و موفقیت باشه برات رفیق . . .

خبر خوش : چاوشی نامه ، یکی از بهترین چاوشی نویس ها ، با

بلاگفا برگشت

بابت هدایای زیبات هم ممنونم محمد عزیز و دوست داشتنی :)

سلام. من هم تبریک می گم. امیدوارم شما هم سال شاد و آرومی رو در پیش داشته باشی.

مهران پاکزاد ( Masouleh ) چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 20:01

آدرس وبلاگ چاوشی نامه :

http://chavoshiname.blogfa.com

javad چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 20:34

یک سال پیش من این موزیک رو ازت درخواست کردم،هی پیچوندی،ما هم گذاشتی تو کف :دی
ایشاا... همیشه عید باشه و تا باشه از این هدایا باشه
ممنون هم سنگر استفاده کردیم،
فقط 03:07 تا 03:10
بازم مرسی

عکس هم جالب بود
ممنون از طراحش :(

Alireza_Mohsen چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:45

عیدیه فوق العاده ای بود...ممنون محمد جان...دوباره این جعبه ی سوالات بی پایان من باز شده و البته این حس عجیبِ تعجب...واقعاً این تغییر از کجا میاد؟ با پست تغییرت 1000 درصد موافقم(با 100 درصد مقایسه کنید!)

امیـــر جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:12

طراحی خوبی بود :)

Alireza_Mohsen جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:35

سلام محمدجان، خوبی؟ من باز مزاحم شدم.
محمد جان توی پرچم سفید محسن عزیز بخش کوچیکی از اون چاووشی قدیم رو نشون داد. البته نه زیاد اما همین هم نشون دهنده ی خیلی چیزا بود، یکیش اینکه هنوز هم می تونه مثل گذشته باشه. شاید هم گوشام مشکل پیدا کردن، نمی دونم هر چی بوده که خیلی لذت بخشه.
هشت سال زندگی....تا آخر....این قسمت ها لحن محسن منو یاد لحن سنگ صبور سنتوری(به خصوص شروع کار((بیت اول))....) می ندازه فقط با این تفاوت که کیفیت صدا برداری و ضبط افزایش پیدا کرده. و البته یه تغییر کوچیک دیگه که به نظر مال صدا هست...نمی دونم:(
شاید من اشتباه می کنم که دنبال این موضوع هستم:(

سلام.
برای من هم انگار لحن این آلبوم نسبت به سایر مجازها دل نشین تر است.
باید بازهم شنید و شنید.

Alireza_Mohsen جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:40

دقیقاً...اون حسی که لحن محسن توی این آلبوم بهم داد توی آلبوم های دیگه ی مجاز خیلی کمتر بود. به عنوان مثال من حس می کنم آهنگ خوان هفتصد محسنش همون محسن جوون چند سال پیشه. خیلی لحن و ملودی این کار رو دوست دارم واقعاً هر دوی این مواردی که گفتم عالین به نظرم.

این قطعا نزدیک ترین لحن به آن زمان است.

چاوشی یَّت سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 http://chavoshiyat.blogfa.com/

با تشکر از محمد عزیز ...

و منی که نوشت ...

با تشکر ، از ... تا الآن ...

خوش آمدی.

اشکان سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 20:07

من یه هوادار محسن هستم همین ......علم زیادی هم ندارم در مورد موسیقی ولی خیلی دوس داشتم پرچم سفید حداقل ۱ آهاری داشت و حداقل ۳ تا شهاب به نظر من برای سینا حجازی یکی کافی بود . کوشان هم گل کاشت . بابت نوشته های قشنگت ممنون

beyrami شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:35

سلماز جان ممنون بخاطر عیدانه...محمد نمیخوای نظرتو راجع به پرچم سفید بنویسی ؟

حتما می نویسم.

سجاد یزدانی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 http://www.chavoshi-clip.mihanblog.com

سلام دوست عزیز من سجاد یزدانی یکی از هواداران فعال محسن چاووشی هستم
من در حال ساخت یک سالنامه هستم به نام (سالنامه چاووشی) که نیاز به کمک و حمایت دارم از شما که یکی از پایگاه های هوادارن محسن چاووشی هستید درخواست دارم تا بنر وبلاگ (سالنامه چاووشی) را در وبلاگ خود بگذارید تا هواداران با این سالنامه آشنا شوند و وارد وب شوند و به من کمک کنند در:
ارسال پوستر/مطالب/طراحی و...
آدرس وبلاگ: www.mc-salnameh.mihanblog.com
آدرس بنر: http://www.pic.tooptarinha.com/images/tof0ilb8tc8hbk3ro84b.jpg
لطفا طوری بنر را بگذارید که دوستان با کلیک وارد وبلاگ شوند.
این محبت شما جبران خواهد شد
ممنون

سلام
امیدوارم در کاری که مدنظر دارید، موفق باشید. کمکی از دست ما بر بیاید، دریغ نمی کنیم.
لینک شدید. از گذاشتن بنر فعلا معذوریم.

مهسا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:48 http://shiraz-patogh.blogfa.com

دانلود آهنگ جدید و زیبابه نام عاشورا
ایام محرم و فرارسیدن شهادت امام حسین تسلیت باد و
برای دانلود آهنگ عاشورا به ما سر بزنید و نظر بدید
.shiraz-patogh.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد