جعبه سیاه

نفرین                فاصله        لیلی ومجنون             مسافر غریبه

        کفتر چاهی         مرگ                   راه دشوار                 یادگار حیدر


خودکشی ممنوع                    امام رضا                کلاف       تو و فاصله           خشخاش

                       آهای خبر نداری         حسرت خیس    صبوری            بانوی من         ریمیکس


لنگه کفش           بچه های اهواز             عشق دوحرفی                     شادابی
              غزل خون                  تنگ بلوری                   خاطره های مرده          گیسو طلا

عروس من            ابرای پاییزی        کم تحمل          گل سر       فلسطین

            نفس بریده               خیانت           متاسفم         پرنده


سنگ صبور           من با تو خوشم

              زخم زبون                     خیانت


قاتل حرفه ای           شهد مسموم               پشت صحنه                       سه شنبه ها

                 بی قراری                 نشکن دلمو               پنجره شب ایرونی              شعر سپید


تهمت           خود فریبی              نمی تونم     تیغ و رگ              تبر          مجبور
        راه کربلا               رفیق خوب            صفا           تئاتر زندگی   هق هق       نرگس بیمار

توی شهری که تو نیستی    تو ناز می کنی       دلگیرم از او      پایان بی آغاز              کابوس
              صندلی انتظار                 دلبر من             بهشت من                وقتی رفتی        دل

نظرات 18 + ارسال نظر
iman جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:44 http://www.dj-jjj.blogsky.com

سلام, مرا برای تبادل لینک دانلود اهنگهای جدید ایرانی و خارجی(dj-jjj)مشکرم

mahyar یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:46 http://www.mc-chat.ir

سلام،چت رومه بزرگ محسن چاووشی افتتحال شده، گفت و گوی زنده طرفداران آقای خاص موسیقی ایران منتظر حضور گرمتون هستیم www.mc-chat.ir

سیاوش دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:26 http://chavoshiautumnman.persianblog.ir/

:)

javad چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:07

چه عجب این جا به روز شد محمد :)

نوشته قشنگی بود،کالکشن جذابی هم بود ،مرسی،شیوه نوشتنش هم جالب بود !

شهر بی تو=توی شهری که تونیستی؟؟؟ آیا؟

شانسی بود :D
آره منظورم همون بود. اصلاحش کردم.
مرسی

امیـــر پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 http://www.chavoshiha.blogfa.com

مکث. نقطه سر خط (!)

Chavoshidoost سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 http://chavoshidoost.blogfa.com/

فاصله ی زیاد حرف تا عمل ...
chavoshidoost.blogfa.com

ToAm MitUni شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:22 http://farachavoshi.blogfa.com/

سلام...

حسش خوب بود... تو شعرای سپید من

دس از سر ما بردار.../

اینارو گوش میدم فقط!

فروغ حیدری جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:23 http://my-cool-poems.blogfa.com/

سلام محمد جان

این اسم ها که نوشتی تو این نقشه جغرافیای قلب منه
هر تکه از روحم در گوشه ای ازین ملودی ها جریان داره
نقشه ای که جزیی از ریشه منه با هر کم و کاستی و بضاعتی که داره با همه ی زیبا یی هاش جزیی از اصالت موسیقیایی منه و همیشه حس می کنم باید پاش واستم ...
مرسی از پست خوبت مثل همیشه

سلام فروغ جان. ممنون از تو با این کلام فصیح.

Mohammad چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:59

و اما:
* برخی آهنگ ها مانند خاطره های مرده، ابرای پاییزی، زخم زبون، من با توخوشم و... دارای چند ورژن هستند، منظور تمام ورژن های پخش شده است حتی اتود ها!
البته دو آهنگ تو ناز می کنی و نرگس بیمار ورژن های دیگری با نام های دیگر در آلبوم یه شاخه نیلوفر دارند که مشمول این جعبه نمی شوند.

*نام آهنگ ها براساس آرشیو ما بوده و در این پست اصراری بر دقیق بودن آنها نیست.

نکته ی قابل ذکر دیگری لازم تشخیص داده شود، بعدا در ادامه ی پست ذکر خواهد شد.

Alireza_Mohsen جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:34

سلام محمد جان، خوبی؟
پس از دت ها دارم نظر میزارم، البته همیشه ی همیشه سر میزنم:)
میخوام تبریک بگم. شاهکار 13 بالاخره اومد. منتظر پستت هستم، البته اگه پستی در نظر گرفتی. فقط اینو بگم الان به شدت درگیر موسیقی خلق شده توسط محسن و شهاب در قطعه ی بهرام گور هستم. واویلا کردن!!
ممنون از لطفت:)

سلام. قربانت علیرضا جان.
دقیقا منو یاد کارایی که واسم فرستاده بودی انداخت. چقد فضا شبیه فضای های مورد علاقت بود. خیلی واسم جالب بود و مطمئن شدم که محسن خیلی کارای روزو دنبال میکنه.
واقعا فضای بکری خلق کردن. ممنونم ازت.

m.beyrami یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:20

دوران نوجوونیم با این اسامی گذروندم . این اسامی منو به وجد میاره . محمد جان 13 هو منتشر شد . تبریک به تو و کم تحمل عزیز

ممنونم مهدی جان. متقابلا تبریک ما به تو.

Alireza_Mohsen چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:52

خیلی دوست دارم محمد جان:)
آره دقیقاً. دوست دارم بازم توی این فضاها و حتی بیشتر هم محسن کار کنه. راستی من همچنان توی جریان آپلود آهنگ ها موندم. اگه یادت باشه گفته بودم گلچینی از بهترین ها رو میخوام انتخاب کنم و انتخاب کنم. به خصوص که آهنگ های جدیدی هم اومدن. اما موندم توی چه سایتی. اگه به نتیجه ای رسیدم حتماً میزارم واست:)

نظر خودت در مورد آلبوم چیه؟ البته اگه مایلی:)

مرسی. حتما بذار خوشحال میشم.
والا نظر در مورد آلبومو تو چند خط که نمیشه گفت ولی میتونم بگم از سیزده به این سادگیا نمیشه گذشت. این آلبوم چند سال زمان برده تا اینی که هست بشه! سیزدهو سالها باید شنید.

Alireza_Mohsen شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:05

حتماً:)

درست میگی:) امیدوارم اگه وقتشو رو داشتی یه پست کامل در مورد این آلبوم بزنی(طبق روال آلبوم ها گذشته).
حدس می زنم 13 نباید تموم بشه. جالبه بین منتقدان هم ظاهراً خیلی عالی ظاهر شده (البته نظرشون مهم نیست) و آلبوم بعدی که یه کار تماماً مدرنه کارش بی نهایت سخته. البته فعلاً تماماً تمرکزم روی این آلبوم و زیر و بمش هست:)

چشم حتما.
باید به زمان اجازه داد تا سیزدهو آروم آروم در بین صفحه های موندگار روزگار قرار بده و مطمئن باش که سیزده این قابلیت داره.
دقیقا کار واسه بعد سخته، البته این اتفاق باعث میشه محسن دقت زیادی به خرج بده.

چاووشعر دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:36 http://chavosher.blogfa.com/post-54.aspx

با متن نگار تا معشوق به روز شدم
خوشحال میشم سر بزنید

نگار تازه خیز من کجایی

به چشمان سرمه ریز من کجایی

Alireza_Mohsen دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:13

بی صبرانه منتظرم.
کاملاً درست و زیبا گفتی، واقعاً ممنون.
درسته. امیدوارم دقت محسن مثل همیشه نتیجه بده.

ممنون ازتو.

سعید مهریان چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:00 http://dllti9.persiangig.com/CHaVoShiClUb/DesignBy--Saeid-Mehrya

http://dllti9.persiangig.com/CHaVoShiClUb/DesignBy--Saeid-Mehryan/index.html

فایز یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:28 http://fayez6764.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خیلی وقته منتظر نقد شما در مورد آلبوم سیزده هستم.
آیا این کار رو انجام می دید یا اینکه خبری از نقد نیست؟
ممنون.

سلام
به خاطر مشغله زیاد به تاخیر افتاده. این کار رو قطعا انجام میدیم. فقط اجازه بدید از کلمه ی کلیشه ای "به زودی" استفاده نکنیم. ممنون از شما.

محمد یاراحمدی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:24

از برای خاطر اغیار خوارم میکنی
من چه کردم که این چنین بی اعتبارم میکنی
عاشقانه های دیروز .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد