سفری به درون یک هارد!

اگه من ی روز تهیه کننده یا چی میگن اسپانسر آلبومت می شدم،

قسم می خورم! لاشه ی هاردی که کلیه رکوردهای آلبوم روش بودو

دو برابر آلبوم ازت می خریدم...

وسط شیارا و سکتوراش هر صدایی ازت بود، می کشیدم بیرونو

برای ی روانی مثه خودم منتشرش می کردم!!

صدبار ریکاوریش میکردم ببینم چی ازش نصیبم میشه...

تو بگو صدتا ورژن از ی آهنگ!! من صدتاشو میخوام، صدتاشم از هم تمییز میدم...

بی کیفیت، با کیفیت، اتود و دمو و اینارو من نمی فهمم، همشو میخوام! همشوو...

تو بگو سی ثانیه...

هه! آره فرقی نکرده :ا

اینا چیزاییه که هیچ وقت درون من از بین نمی ره، هیچ وقت...!


هفته آینده با پست اختصاصی سیزده...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهران بیگی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:29 http://chavoshinevis.blogfa.com

دمت گرم.. خیلی تمیز نوشتی... همشو میخوام! همشوو...!
منتظریم.

Mahdi_Mirbazel پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:57 http://mchavoshifan13.blogfa.com/

اگر هارد را گیر آوردی ، ما را بی‌خبر نگذار!
منتظر پُستِ سیزده هستم محمدِ عزیز.

سعید جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:20

بازگشت شما منو بیشتر از اونی که میتونی فکرش رو بکنی خوشحال کرد. باز هم مطلب بذار که عاشقتم روانی

سیاوش شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 http://chavoshiautumnman.persianblog.ir/

روی عجب موردی دست گذاشتی؟؟!!!
این هارد اگر وجود داشته باشد خیلی با ارزش خواهد بود برای حواریون چاوشی
بی صبرانه در انتظار دیدگاههای شما در مودر سیزده هستم

محمد جواد سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:00

خیلی زیبا هست نوشتتون.
ممنون
بی کیفیت، با کیفیت، اتود و دمو و اینارو من نمی فهمم، همشو میخوام! همشوو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد